Vs: PE 19.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit Ilves - Lukko
Jos katsot sinne tulevaisuuteen, näet Ilvekseltä kymmenen runkosarjapeliä ja siinäpä se sitten. Kauden huipentumaan ei Ilveksellä ole taaskaan mitään asiaa.
Artsi sanoi:Minulla oli kerran auto, jossa oli ihan paska moottori. No ei muuta kun autoon uusi moottori ja sillä oli hienoa ajella Ouluun, vaikka lähtö vähän viivästyikin. Ei se niissä ajo-ominaisuuksissa mitenkään näkynyt, että lähtö viivästyi viikolla. Voimme tuijottaa eilisiä, tai keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen. Itse ainakin keskityn mieluummin nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.HeGe41 sanoi:Artsi sanoi:Ilman rahaa ei tuotetta saada kuntoon ja tuote on tällä hetkellä varsin siedettävässä kunnossa. Sinä saat vapaasti jatkaa lapsllista boikottiasi, mutta minä tuen joukkuetta aina ja ikuisesti.HeGe41 sanoi:Sinnehän tuo raha lopulta ohjautuu. Riittävän hyvä syy pysyä poissa.Artsi sanoi:Tuskin täällä kukaan on ennenkään johtoa käynyt hallissa tukemassa. En minä ainakaan.HeGe41 sanoi:Artsi sanoi:Näin on. Joukkue on kyllä viimeaikaisilla esityksillää ansainnut yleisön tuen.jurgen sanoi:Kari Heikkilä on saanut Ilvekseen hyvään letkuun, josta ei kannata nyt poistua. Palomiehenä tunnettu Juupe on vaihtunutkin Palopäällikkö Heikkiläksi ja hyvä niin.
On osattu sammuttaa vastustajan peli hyvin. Eipä huomenissa kannata tehdä poikkeusta, kolme-neljä maalia kun isketään Lukon verkkoon ja oma pää pidetään yhtä tiiviinä kuin aiemmissa peleissä, niin uskon, että Ilves on taas seuraavat kolme pojoa rikkaampi ja taas askeleen lähempänä pleijariviivaa.
Mukavaahan se olisi, jos kansakin löytäisi edes kohtuullisesti reitin Hakametsään, sillä sen verran hienoja otteita JOUKKUE on esittänyt. Tuetaan yhdessä JOUKKUETTA!
Joukkue ansaitsee tuen. Seurajohdon ja etenkin pääomistajan kanssa onkin sitten jo vähän niin ja näin.
Tuote kuntoon. Katsellaan sitten uudelleen.
Kiitos. En tosin siihen lupaasi tarvitse.
Elävässä elämässä 1) tuote kuntoon josta seuraa 2) kuluttajat ostavat. Ilves on muuten kolmanneksi viimeinen. Tuote siedettävässä kunnossa? Tämä selvä.
Jos katsot sinne tulevaisuuteen, näet Ilvekseltä kymmenen runkosarjapeliä ja siinäpä se sitten. Kauden huipentumaan ei Ilveksellä ole taaskaan mitään asiaa.