PE 25.10.2024 | TPS - Ilves

yellowgreen

Luottopelaaja
Mulle tuolla palautetta kanssakeskustelijoille-ketjussa jotain Janne Raninen-viittauksia useampaan kertaan. Oli hämmentävintä tavaraa, mitä oon täällä lukenut. Siis kuka kirjoittelee jotain tuollaista ja "lainailee" Janne Ranista keskustelupalstalla yrittäessään solvata toista nimimerkkiä. Ja jotain vankilajuttujakin tuli. Ehkä joku 13-vuotias vielä, kun on vähän liikaa innostunut true crime-podcasteista, mutta että oletettavasti aikuinen mies :D
Mä jatkoin tätä asiaa nyt tuolla oikeammassa ketjussa, ettei tämä mene otteluketjussa sivuraiteille.

Eiköhän me osata @IhanJuniori kanssa keskustelua jatkaa oikeassa ketjussa, @pelikirja siihen varmasti kykenee myös.

pelikirja

Luottopelaaja
Määhän pahoitan mieleni tollaisesta :(

Käydään läpi nyt nopeasti tämä homma.

Kun puhuttiin Suomen poissaolosta sää kerroit, että Suomi oli pitkään hierottavana Ässät pelin jälkeen.

Mää vastasin siihen, että Suomi on ylivoimasesti eniten hierottavana Ilveksen joukkueesta ja tämän ovat Malhoset sanoneet ihan haastatteluissa, että tuskin se hierontapöydällä oleminen liittyy tähän poissaoloon.

Haluatko kertoa nyt hyypiölle miten hypin sun silmille? Ole ystävällinen ja auta tyhmää kun en ihan ymmärrä nyt.
Kuin tyhmäksi kuvittelet toista. Sama trolli armeijanne on hyppiny silmille jo pitemmän aikaa.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Jalon Ripa kun avaa Liigan sivut ja vilkuilee Ilveksen rosteria:

Ripa: "Hei Timo, tuus käväseen mun huoneessa"
Tillu: "Moro Ripa, mikä homma?"
Ripa: "Vedä nimi alle"
Tillu: "Mikä tää on?"
Ripa: "Sut on vapautettu tehtävistä, LÄHE MENEE"

Tillu:

1729849934777.png

Cigaro

Luottopelaaja
Hyvä antaa Supin nyt hetki huilata ja laittaa koipi kuntoon, jotta ei vaivaisi koko kautta.
Samaa mieltä. Parannelkoon vaikka joulutaukoon asti, jos vamma sen vaatii. Pudotuspeleissä tarvitaan täydessä iskussa oleva Supi. Muiden on vaan nostettava profiiliaan. Saa suorittaa.

rakitic

Luottopelaaja
Jalon Ripa kun avaa Liigan sivut ja vilkuilee Ilveksen rosteria:

Ripa: "Hei Timo, tuus käväseen mun huoneessa"
Tillu: "Moro Ripa, mikä homma?"
Ripa: "Vedä nimi alle"
Tillu: "Mikä tää on?"
Ripa: "Sut on vapautettu tehtävistä, LÄHE MENEE"

Tillu:

katso liitettä 10675
Näin tämä menisi muissa joukkueissa. Tampereella (Ilveksessä) liian vahva saunakulttuuri.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Samaa mieltä. Parannelkoon vaikka joulutaukoon asti, jos vamma sen vaatii. Pudotuspeleissä tarvitaan täydessä iskussa oleva Supi. Muiden on vaan nostettava profiiliaan. Saa suorittaa.
Vieraskiertue vaan huilia ja siihen päälle EHT-tauko ja sen jälkeen raikkaalla päällä ja jalalla takaisin.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Näin tämä menisi muissa joukkueissa. Tampereella (Ilveksessä) liian vahva saunakulttuuri.
Olisi edes tulikuumaa tekemistä, mutta aika kylmää suihkua nyt kyllä tulee kokoonpanon osalta.