PE 29.11.2024 | Ilves - Tappara

Janko

Luottopelaaja
Huikeet ketjut kyllä taas ja Väisänen nelosessa kaiken huippuna. 2-4 ketjut jäävät taas alle yhteen maaliin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Mites tap*ara? Onko Kempe jo kokoonpanossa?
Nelosen laidassa näyttäisi olevan Rauhalan ja Mustosen kanssa.

Ihmettelen Ilveksen kokoonpanossa tuota Könösen paikkaa kakkoskentässä. Ratinen toimi siinä todella paljon paremmin aikaisemmin, niin miksi ihmeessä Könönen Svejkovskyn kanssa....

Pok

Tähtipelaaja
Eli "poissaolojen runtelemalla ja loukkaantumissumassa tarpovalla Tapparalla" poissa Puhakka ja Mikonmatti, kun viime pelissä oli pari enemmän. No, ei meilläkään ole kuin Johansson ja Björkvist olettaen, että Parikka on vain rotaatiossa. Mutta vähän annetaan tasoitusta tällä rintamalla, kun Johansson kuitenkin tärkeämpi pelaaja Ilvekselle.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Jaha. Quenneville ja palstan rakastama Mattila palannu kentälle. Sitten Super Mario kans debytoi. Kahden ensimmäisen anti voi olla mitä on. Aika varmasti eivät täydessä kunnossa ole

Soho

Tähtipelaaja
Suomi-Mäntykivi-Lööke
Könönen-Najman-Svejkovsky
Ratinen-Nättinen-Klingberg
Väisänen-Borg-Meskanen

Friman-Gazda
Kåsastul-Utunen
Rautanen-Pelli
Latvala

Malek
(Pavlat)
Eli Parikka pois ja Kåsastul tilalla. Könöstä näköjään ajetaan nyt ihan väkisin tuohon kakkosketjuun.

Naapurin kokoonpano näyttää kovalta. Ei sieltä taida montaa ukkoa puuttua enää. Meillä Simme ikävä kyllä edelleen pois.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Eli Parikka pois ja Kåsastul tilalla. Könöstä näköjään ajetaan nyt ihan väkisin tuohon kakkosketjuun.

Naapurin kokoonpano näyttää kovalta. Ei sieltä taida montaa ukkoa puuttua enää. Meillä Simme ikävä kyllä edelleen pois.

Jotenkin Parikan laittaminen "huilaamaan" ei yllätä. Omaan silmään käyrä on ollut laskeva jo viime kaudesta asti.

Mitä muihin ketjuihin tulee, niin kyllähän tuossa sellainen "jokaisessa ketjussa pitää olla hieman kaikkea" näkyy.

Soho

Tähtipelaaja
Jotenkin Parikan laittaminen "huilaamaan" ei yllätä. Omaan silmään käyrä on ollut laskeva jo viime kaudesta asti.

Mitä muihin ketjuihin tulee, niin kyllähän tuossa sellainen "jokaisessa ketjussa pitää olla hieman kaikkea" näkyy.
Jep. Meskasen olisi voinut nostaa kakkoseen. Mese on ollut paljon paremmin pelin sisällä kuin Könönen viime aikoina. Ei ole helppoa Svejkovskylla tuossa ketjussa.

No odotellaan edelleen sitä Könösen heräämistä.

Luikaus

Luottopelaaja
Onko tolla saatanan Väisäsellä joku vapaalippu kokoonpanoon? Äijjällä on negatiivinen arvo kentällä pelistä toiseen ja silti saa siellä hiihdellä.

Pok

Tähtipelaaja
Siis, teiltä puuttuu Puhakka? :D

Myös Matinmikkomikonmatti. Häntä on toki korvaamassa Siili-Suhonen, joka ei muuten olisi rosterissa. Mutta joo, Johanssonin myötä me tässä poissaolijoissa annetaan tasoitusta, mutta ei tässä nyt sen taakse tarvitse kummankaan mennä. Ihan kilpailukykyisillä rostereilla otellaan molemmin puolin.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Jep. Meskasen olisi voinut nostaa kakkoseen. Mese on ollut paljon paremmin pelin sisällä kuin Könönen viime aikoina. Ei ole helppoa Svejkovskylla tuossa ketjussa.

No odotellaan edelleen sitä Könösen heräämistä.

Niin ja toki myös ne kätisyydet, vaikka itse olin/olen viemässä Svejkovskya sinne vasemmalle laidalle. Sinänsä ymmärrän myös sen, ettei voittaneeseen kokoonpanoon tehdä herkästi muutoksia.

Soho

Tähtipelaaja
Niin ja toki myös ne kätisyydet, vaikka itse olin/olen viemässä Svejkovskya sinne vasemmalle laidalle.
Nyt siellä on nelosessa kaksi rightia. Nykyisillä laitureilla jossain ketjussa on väkisinkin.

Kyllä tästä tulee mieleen se, että Könönen on nostettu näyttöikkunaan. Josko joku ostaisi pois.

Toutain

Luottopelaaja
Savinainen - Mattila - Tanus
Quenneville - Keskinen - Halloran
Rautiainen - Räsänen - Granath
Mustonen - Rauhala - Kempe

Leskinen - Sustr
Brickley - Gallet
Tuulola - Rafkin
Suhonen

Metsola
Kohonen

Juu, eli 36-vuotias kokenut Kempe saapui tryoutilla hetki sen jälkeen, kun Klingberg päätyi Ilvekseen, ja häntä peluutetaan alaketjuissa oikeana laitahyökkääjänä, mutta Klingbergin perässä ei oltu. Jep jep...

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Kokoonpano herättää lievän harmituksen, jota järkevä varmanpäälle pelaava ihminen ei ennen ottelua kirjoittaisi julki. On näet mahdollista että joukkue pelaa kuin unelma ja kentät toimivat.

Harmittaa kuitenkin nähdä että tällä samalla kaavalla, joka langettanut menestyksen ylle varjon, ajetaan eteenpäin. En halua kuulla jos, korostan sanaa jos, hävitään kuinka ykkösen varaan ei voi joka peliä laskea. Perkele jos edelleen vain ykkönen kasataan toimivaksi ja muut toivotaan toivotaan, niin pakko sen on sitten olla se voiton tae joka pelissä!
Könönen ja Väisänen vapaalipulla saavat jatkaa pelailua joukkueen henkeä/kilpailua tappaen. Käsittämätöntä. Väisäselle tällä kerrotaan suoraan, että ihan sama miten pelaat, niin paikka on teidän, ei tarvi väkisin tsemppaa, tää riittää hei.
Könöselle samoin, paikka kärkiketjuissa on sulle saletissa näilläkin otteilla, ei huolta. Toistan, käsittämätöntä.

Mä todella sit odotan siltä ykköseltä dominointia jolla voitetaan ottelu, koska ei ole näköjään vara sieltä ottaa palasia ja koittaa kasata kahta vaarallista kenttää.
Ja todella odotan, että Väisänen nähdään muuallakin kun päätään pyörittäen valumassa jäähylle.
Ja todella odotan että Könönen näkyy edes jotenkin kentällä.
Lähtökohtaisesti vituttaa kokoonpano, sanon mä.

Malekkiin pakko luottaa.

Itse peliin aika jännittyneet, mutta odottavat fiilikset. Toivottavasti edessä tiukka ja kovaotteinen kamppailu jossa kotiyleisö palkitaan.

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Siis, teiltä puuttuu Puhakka? :D
Mukana hyökkäysketjuissa lenssutoipilas, eläkeläinen, ikisairas jenkki, teinipoika, kolumnisti, norjalainen viimeistelijä, pätkätäydennys ja klesa hurri.

Alapäässä mm. epävarma tsekki, soheltava ulkkaripari, turkulainen vahvistus ja hätävara-apu.

Eli 5-0. Jos joku pomppu päätyy kotojoukkueen maaliin, niin 6-1 sitten.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Nyt siellä on nelosessa kaksi rightia. Nykyisillä laitureilla jossain ketjussa on väkisinkin.

Kyllä tästä tulee mieleen se, että Könönen on nostettu näyttöikkunaan. Josko joku ostaisi pois.

No joo en usko, että tuo on mikään näyteikkuna, vaan kyse on vain siitä, että kaikkiin ketjuihin halutaan laajalla skaalalla ominaisuuksia.

Ei siis sillä, ettenkö itse haluaisi nähdä Svejtä parempien ketjukavereiden kanssa.