Kokoonpano herättää lievän harmituksen, jota järkevä varmanpäälle pelaava ihminen ei ennen ottelua kirjoittaisi julki. On näet mahdollista että joukkue pelaa kuin unelma ja kentät toimivat.
Harmittaa kuitenkin nähdä että tällä samalla kaavalla, joka langettanut menestyksen ylle varjon, ajetaan eteenpäin. En halua kuulla jos, korostan sanaa jos, hävitään kuinka ykkösen varaan ei voi joka peliä laskea. Perkele jos edelleen vain ykkönen kasataan toimivaksi ja muut toivotaan toivotaan, niin pakko sen on sitten olla se voiton tae joka pelissä!
Könönen ja Väisänen vapaalipulla saavat jatkaa pelailua joukkueen henkeä/kilpailua tappaen. Käsittämätöntä. Väisäselle tällä kerrotaan suoraan, että ihan sama miten pelaat, niin paikka on teidän, ei tarvi väkisin tsemppaa, tää riittää hei.
Könöselle samoin, paikka kärkiketjuissa on sulle saletissa näilläkin otteilla, ei huolta. Toistan, käsittämätöntä.
Mä todella sit odotan siltä ykköseltä dominointia jolla voitetaan ottelu, koska ei ole näköjään vara sieltä ottaa palasia ja koittaa kasata kahta vaarallista kenttää.
Ja todella odotan, että Väisänen nähdään muuallakin kun päätään pyörittäen valumassa jäähylle.
Ja todella odotan että Könönen näkyy edes jotenkin kentällä.
Lähtökohtaisesti vituttaa kokoonpano, sanon mä.
Malekkiin pakko luottaa.
Itse peliin aika jännittyneet, mutta odottavat fiilikset. Toivottavasti edessä tiukka ja kovaotteinen kamppailu jossa kotiyleisö palkitaan.