PE 31.1.2025 | Kärpät - Ilves

yellowgreen

Luottopelaaja
Joo tätä ei voi ku allekirjottaa. Tietämättä Najmanin tilannetta, nin jokaiselle voi elämässä tulla käsittämättömiä asioita eteen, mitä ei edes voi välttää. Toki varmaan kaikilla on uteliaisuutta tätä tilannetta kohtaan, mutta parempi vaan antaa olla ku se ei meille kellekkään kuulu.
Uteliaisuus on mielestäni täysin ymmärrettävää.

Omien pelaajien vertaaminen ulosteisiin mielestäni aina kyseenalaista, mutta ennen kaikkea tässä tilanteessa. Siihen mä ainakin kuumenin alkuperäisessä kommentissa.

Teme-74

Luottopelaaja
Uteliaisuus on mielestäni täysin ymmärrettävää.

Omien pelaajien vertaaminen ulosteisiin mielestäni aina kyseenalaista, mutta ennen kaikkea tässä tilanteessa. Siihen mä ainakin kuumenin alkuperäisessä kommentissa.
Joo kyllä ne rajat jossain täytyy mennä kielenkäytössäkin. Käytöstavat ja muu toisten ihmisten arvostaminen/kohtelu kertoo joskus enemmän ihmisestä itsestään, eikä niinkään tästä toisesta.

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Eli jos esimerkiksi sinä työpaikallasi sairastut pitkäaikaisesti, niin sinun logiikalla sinulle ei tulisi maksaa enään palkkaa, vaan ulostaa suoraan firmasta? Ei vittu valoja nyt :D

Ei. Kun mennään sopimuksien mukaan mitkä todella erilaisia mitä urheilussa tehdään koska summatkin täysin eri kastissa ja lyhyitä

Olisit kyllä kiva pomo jos maksat jollekkin palkkaa eläkeikään saakka jos joku asia estää enää työnteon.

Siksi on vakuutuksia tai sopimuksessa erittelyjä. Kelan korvaimuksia.mitä lähinnä juuri arvuuttelin itsekseni. Kun ei tosiaan tiedä hyppääkö Naiman vaikka ensi kuussa askiin vai mikä tilanne.

Tälle yhdelle uhriutujalle sen verran että pelaajan peliesitykset oli löysä, huono, ei mitään annettavaa vai muuttuuko se tämän mysteeriongelman myötä jotenkin.

Edelleen kovat tsempit Naimanille mikä ikinä onkaan. Toivottavasti ei liity lapsiin koska se on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Oma kuolema helpompi käsitellä.

Mun osalta tämä aihe tässä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei. Kun mennään sopimuksien mukaan mitkä todella erilaisia mitä urheilussa tehdään koska summatkin täysin eri kastissa ja lyhyitä

Olisit kyllä kiva pomo jos maksat jollekkin palkkaa eläkeikään saakka jos joku asia estää enää työnteon.

Siksi on vakuutuksia tai sopimuksessa erittelyjä. Kelan korvaimuksia.mitä lähinnä juuri arvuuttelin itsekseni. Kun ei tosiaan tiedä hyppääkö Naiman vaikka ensi kuussa askiin vai mikä tilanne.

Tälle yhdelle uhriutujalle sen verran että pelaajan peliesitykset oli löysä, huono, ei mitään annettavaa vai muuttuuko se tämän mysteeriongelman myötä jotenkin.

Edelleen kovat tsempit Naimanille mikä ikinä onkaan. Toivottavasti ei liity lapsiin koska se on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Oma kuolema helpompi käsitellä.

Jumalauta hän on NaJman, ei Naiman. Opettele ees kunnioituksesta se nimi.
Ja kyllä, hänen peliesityksiin vaikutti tilanne ja sun tapa kommentoida häntä väärällä sukunimellä kasaan paskaa verraten on törkeä.

Luchs

Luottopelaaja

Pelaajan nimi on Adam Najman.
Opettelepa se siinä välissä kun saat sykettä alas.