Teme-74
Luottopelaaja
Ei mahdu. Käsittääkseni aika paljon jäi sivuun eilen, itsekin olin todella myöhässä lippuostoksilla ja täten jouduin jäädä kotiin katsomaan peliä. Tappara myy vierasfaneille vain noin 1/3 siitä normaalista fanikatsomon koosta. Paikallisissa pitäisi ehdottomasti olla molemmissa päissä seisomakatsomot kokonaisuudessaan kuten Hakametsässä.
Ei mahdu. Käsittääkseni aika paljon jäi sivuun eilen, itsekin olin todella myöhässä lippuostoksilla ja täten jouduin jäädä kotiin katsomaan peliä. Tappara myy vierasfaneille vain noin 1/3 siitä normaalista fanikatsomon koosta. Paikallisissa pitäisi ehdottomasti olla molemmissa päissä seisomakatsomot kokonaisuudessaan kuten Hakametsässä.
Aika hanurista, mutta kaippa toi näyttää Tapparan näkökulmasta paremmalta ?Ei mahdu. Käsittääkseni aika paljon jäi sivuun eilen, itsekin olin todella myöhässä lippuostoksilla ja täten jouduin jäädä kotiin katsomaan peliä. Tappara myy vierasfaneille vain noin 1/3 siitä normaalista fanikatsomon koosta. Paikallisissa pitäisi ehdottomasti olla molemmissa päissä seisomakatsomot kokonaisuudessaan kuten Hakametsässä.
Oonko ainoa josta tuntuu että nää paikalliset alkaa menneen jotenkin Saravon ihon alle?
En tiedä onko toi kommentaattori enään ns. Puolueettomalta kuulostava.