Tieto
Guest
plus plus tänäpäivä teemaTulispa pian jotain positiivista. Alkaa meneen
miinuksen puolelle.
plus plus tänäpäivä teemaTulispa pian jotain positiivista. Alkaa meneen
miinuksen puolelle.
Eiköhän kahden vuoden lapulla pelaa AHL/NHL:ssä.
Tietenkin itselleen voi uskotella muuta.
Ilves lienee tehnyt sopimuksen syksyllä ennentietoaNHL-sopimuksesta, joten sinällään sopimuskuviossa on järkeä.
Ei se edelleenkään ole mitenkään varma, että mies paikan NHL-rosterista ottaa. Siellä on tällä hetkellä 12 pakkia depth chartissa miehen edellä. Ilmeisesti se, että vaihtoehdot on NHL tai Ilves pitää Seppälän kohdalla paikkansa. Muuten sopparissa ei ole mitään järkeä.
Jos ja kun Ilveksellä oli tiedossa Seppälän NHL-sopimus nyt toukokuun alussa, on kyllä erikoista, että omassa tiedotustilaisuudessa julkaistiin Seppälän sopimus Ilvekseen.Oikeastaan tämän perusteella voisi kysyä, miksi Seppälä yleensä ilmoitettiin Ilveksen pelaajaksi?
Tietenkään Ilves ei voinut julkaista NHL-sopimusta, jota NHL-seura ei ollut julkaissut vielä, mutta kyllä tästä nyt silti aika huono maku jää kannattajana. Ainakin Seppälän sopimusta julkaistessa olisi mielestäni pitänyt varoittaa kannattajia jotenkin, että tämän tason pelaajahan saattaa saada kesällä vielä myös NHL-sopimuksen VINK, VINK tai sitten jättää Seppälän Ilves-sopimus julkaisematta kokonaan tuossa vaiheessa.
Ite oon pitänyt ja pidän edelleen hyvin epätodennäköisenä, että Seppälä pelaisi ensi kauden muualla, kuin Ilveksessä. Uusi NHL:n sopimus Euroopan maiden kanssa antaa itelle ainakin suuren luoton Seppälän pelaamisesta meillä ensi kaudella.
Itellä ei kyllä mitään tietoa ole. Eri tilanne tosiaan, kuin Johansson, Hatakka tai Järventie. Kaikki keskenään eri tilanteita. Ja se uusi Sopimus.
Niinku sanoin eilen ni Ilveksestä oltiin sitä mieltä että palaa takaisin jos NHL ei aukea.Turha tähän on nyt teille110 varmaa tarjota ku jokainen on vuosien varrella nähnyt et asioissa on muuttujia ollut Hatakka,Järventie tyyliin.
Ite oon pitänyt ja pidän edelleen hyvin epätodennäköisenä, että Seppälä pelaisi ensi kauden muualla, kuin Ilveksessä. Uusi NHL:n sopimus Euroopan maiden kanssa antaa itelle ainakin suuren luoton Seppälän pelaamisesta meillä ensi kaudella.
Se uusi sopimushan ei eroa mitenkään muuten vanhasta kuin että ikäraja nousi siitä, minkä ikäisiä on pakko tarjota ensin Eurooppaan. Ja Ilves ei ole koskaan "ottanut tarjousta vastaan", jos NHL-seura on mielummin halunnut lähettää pelaajan AHL:ään.
Edelleen se uusi sopimus änärin ja Euroopan välillä. Siksi mun mielestä turha verrata Larmeja ym tai edes JohanssoniaTässä tapauksessa kesä yleensä treenataan Hatakan tavoin joukkueen mukana.
En tiedä onko uudessa sopimuksessa tuohon kohtaan koskettu, mutta käsittääkseni vanhassa ei otettu kantaa sopimuksiin, missä seura on seuraavalle kaudelle vaihtumassa. Toisin sanoen ei Ilveksellä ollut sanaa Rousekin liikkeissä, eikä esimerkiksi Tapparalla Larmin kanssa.
Osa on varmaan unohtanutkin, että Emil Larmin piti mennä kaudelle 19-20 Tapparaan ja ehtikin käydä kauden julkistustilaisuudessa näyttäytymässä, ennen kuin muutamaa päivää myöhemmin kirjoitti NHL-sopimuksen.
Kaikilla noista oli kolmevuotinen sopimus. Seppälällä kahden.Ruotsalainen? Dostal? Maccelli? Thomson? Lähinnä kyse on ollut siitä missä pelaaja itse haluaa pelata. Jos pelaaja haluaa lähteä Pohjois-Amerikkaan niin turha roikottaa Ilveksen mukana.
Kaikilla noista oli kolmevuotinen sopimus. Seppälällä kahden.
Edelleen se uusi sopimus änärin ja Euroopan välillä. Siksi mun mielestä turha verrata Larmeja ym tai edes Johanssonia