Pesäpallo

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ei riittänyt Mansen miehillä. Sotkamon Jymylle mestaruus nro 21. Aika määrä.

Juha Puhtimäki pelasi viimeisen matsinsa Mansen paidassa, hieno mies ja pelaaja.

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Sotkamon Jymylle mestaruus nro 21. Aika määrä.
Ja Roope Korhoselle neljästoista. Aikamoinen seppä.
Juha Puhtimäki pelasi viimeisen matsinsa Mansen paidassa, hieno mies ja pelaaja.
Vaikka Puhtimäki on todella provosoiva ja tunteisiinuppoava pelaaja, niin se työ mitä hän on tehnyt pesäpallon eteen pelaajana ja persoonana on aika hemmetin suuri. Väittäisin että pesäpallo olisi edelleenkin Tampereella marginaalilajiasemassa jos Putte ei olisi ollut siellä lukkarina taikka pitämässä Olli Erosen kanssa IG-livejä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ja Roope Korhoselle neljästoista. Aikamoinen seppä.

Vaikka Puhtimäki on todella provosoiva ja tunteisiinuppoava pelaaja, niin se työ mitä hän on tehnyt pesäpallon eteen pelaajana ja persoonana on aika hemmetin suuri. Väittäisin että pesäpallo olisi edelleenkin Tampereella marginaalilajiasemassa jos Putte ei olisi ollut siellä lukkarina taikka pitämässä Olli Erosen kanssa IG-livejä.
Joo ehdottomasti! Pesis myös kaipaa Puhtimäen kaltaisia persoonia, koska marginaalilajina jää pimentoon herkästi.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Hetki pieni? :D

Mää en saa kyllä Manse PP:stä tamperelaista seuraa vaikka kuinka yrittäisin.

Toki en seuraa pesäpalloa sitten ollenkaan, mutta montakos tamperelaista noissa nipuissa pelaa?
Manse PP voitti muuten eilen poikien Suomen mestaruuden.

Kun ne nousi Superiin (omien kasvattien voimin) ja teki itsestään yhdessä talvessa henkseleitä paukuttelevan ostojoukkueen niin en tykännyt niistä paskaakaan, nyt niitä voisi jopa sympata jos nimenä ei olisi joku vitun Manse PP.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Manse PP voitti muuten eilen poikien Suomen mestaruuden.

Kun ne nousi Superiin (omien kasvattien voimin) ja teki itsestään yhdessä talvessa henkseleitä paukuttelevan ostojoukkueen niin en tykännyt niistä paskaakaan, nyt niitä voisi jopa sympata jos nimenä ei olisi joku vitun Manse PP.
Luin Aamulehdestä tästä tänään :)

Itseäni ei "ärsytä" nimi. Niinkun sanoin olen "patologinen" pesäpallon vihaaja ilman mitään erityistä syytä.

99,8% varmuudella vika on minussa koska kerran kävin uudessa kaupissa katsomassa pelin ja viihdyin siellä jopa, vaikka en edes sääntöjä tiedä :D
Naisten finaalien aikaan olin katsomassa P20 poikien jalkapallo peliä ja kyllähän sieltä meteliä kuului!

Mun on nyt vaan pidettävä kiinni tästä fiksaatiosta loppuun asti.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Luin Aamulehdestä tästä tänään :)

Itseäni ei "ärsytä" nimi. Niinkun sanoin olen "patologinen" pesäpallon vihaaja ilman mitään erityistä syytä.

99,8% varmuudella vika on minussa koska kerran kävin uudessa kaupissa katsomassa pelin ja viihdyin siellä jopa, vaikka en edes sääntöjä tiedä :D
Naisten finaalien aikaan olin katsomassa P20 poikien jalkapallo peliä ja kyllähän sieltä meteliä kuului!

Mun on nyt vaan pidettävä kiinni tästä fiksaatiosta loppuun asti.
Ihan kunnioitettavaa ei siinä :D en siis yritä kääntää sun päätä pesiksen suhteen tai mitään, mutta tohon "paljonko siellä ees on tamperelaisia" -juttuun oli vaan pakko ottaa kantaa että kyllä siellä ihan yritystä sen suhteen on.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ihan kunnioitettavaa ei siinä :D en siis yritä kääntää sun päätä pesiksen suhteen tai mitään, mutta tohon "paljonko siellä ees on tamperelaisia" -juttuun oli vaan pakko ottaa kantaa että kyllä siellä ihan yritystä sen suhteen on.
Siis mää voin pohjustaa tätä hieman.

Olin vanhemmillani ja tuli isän kanssa puheeksi Manse PP kun alkoivat menestymään ja mun isä on sitten niin vankkumaton kendo-juntti kun olla ja voi. Hän totesi mulle jotenkin näin "nehän on jotain v*tun pohjanmaan opiskelija pellejä" :D

Vaikka aikuinen mies olenkin niin olosuhteiden uhri tässä ollaan tämän asian kanssa :D