Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Konnan perään haikailijat varmaan soittelevat ex-puolisoilleen ja vinkuvat ettei se mitään haittaa että kävit köyrimässä sitä a-rapun naapuria.
Otsikon kaveri ei viime kevään jälkeen ansaitse tältä seuralta yhtään mitään.
Eiköhän Pendo yrittänyt keväällä kaiken minkä voi, toisin kun tämä Valavuoren frendi.Eikös se Pendokin sanonut, että ei viime kaudella irronnut enään ihan täyttä panosta ?
Mitäs terkkuja @Janko lähettelee siihen suuntaan? B-rappuun kairausta vai vaan muuta typerää?
Missä on näin siis sanonut?
"Tullu mietittyä että tuliko sittenkään annettua kaikkeensa, ei tullu annettua loppuen lopuks kun tasotusta, niin siitä voi jokainen päätellä että mitä siellä on tapahtunu"En muista tarkkoja lainauksia, mutta oliko puhe, että oli ehkä liian puhki itsekkin ja väsynyt jo keväällä johtuen pitkästä kaudesta/maisemien vaihdoista?
Mitkäs konnan tarkat lainaukset olivat? Ehkä saattaa olla rankemmat?
Siis mulla ei ole mitään omaa tietoa asiasta, mutta eikös tää JYP nyt ole ollut se uskottavin huhu Kontiolan osotteesta koko ajan? Tai no ainakin nyt hetken aikaa.Alkaa vähän nää Konna-huhut olemaan väsyneitä, mutta nyt JA:ssa joku JYPin "tietäjä" kertoo varmana, että viimeistään marraskuussa Konna pukisi JYPin paidan päälleen. Ainakin viestihistorian perusteella tietoa on aikaisemmin ollut JYPin asioista.
En ole enempää seurannut, jotain huhua oli jossain kohtaa mutta silloin tuntui lähinnä vitsiltä koska Rautakorpi ja Konna ei oikein kuulostanut match in heavenilta.Siis mulla ei ole mitään omaa tietoa asiasta, mutta eikös tää JYP nyt ole ollut se uskottavin huhu Kontiolan osotteesta koko ajan? Tai no ainakin nyt hetken aikaa.
Ihan vain henkilökohtainen mielipide, mutta onhan tää nyt vähän naurettavaa juurikin noista syistä mitä sanoit. Viime kaudella kamala median rummutus tästä "last dancesta" ja sitten ei osatakkaan lopettaa.Oudolta tämä kuulostaa edelleen, kun miettii sitä median rummutusta last dancesta ja nyt olisi menossa jengiin, missä mestaruutta tuskin on tulossa. Vaan eipä taida ovet aueta enää minnekkään missä mahdollisuus on oikeasti realistinen, vaikka pelitaidoista ei jää kiinni.
Muuten tästä samaa mieltä, mutta aika kova ennustus on, ettäNiin kyllähän tuo on jo säälittävä lopetus uralle. Ensin kova lopetusrummutus. Jannu vetää epäurheilijamaisesti puheistaan riippumatta. Pilaa koko joukkueen saumat. Alkaa haikailla takaisin ja löytää itsensä joulukuussa seurasta jonka playoff-toiveet ovat karisseet jo helmikuussa viimeistään. Vetää siinä toki puolikkaan kauden tavalla joka sopii tuohon edelliskauden muottiin. Siinä sitten ei haittaisi vaikka kävisi peleissä suoraan Leviltä.
Saadaanpa nähdä, mutta itse olen aika varma, Jyväskylässä pelataan keväällä playoffsejajonka playoff-toiveet ovat karisseet jo helmikuussa viimeistään.
No ok. Oli kova statement. Kannusta ei liene taistella kuitenkaan.Muuten tästä samaa mieltä, mutta aika kova ennustus on, että
Saadaanpa nähdä, mutta itse olen aika varma, Jyväskylässä pelataan keväällä playoffseja
No tuskinpa sentään.No ok. Oli kova statement. Kannusta ei liene taistella kuitenkaan.
Minä taas en usko että ulkomaille enää lähtee.Vieläkään en usko, että menee Jyppiin tai muuhunkaan suomalaiseen seuraan. Mutta jos näin, niin kyllähän tässä on kyse enemmän sopeutumattomuudesta uuteen arkeen kuin kunnianhimosta.
Sinällään ymmärrettävää, jos vastaeronneena päivät ovat tyhjiä, kun muut ex-kollegat painavat luikkaria jalkaan ja itsellä on vain golf päivän kalenterissa..
Last dance oli ja meni. Nauti Konna vapaudesta, siinäkin on paljon hyvää.
Naapurifoorumilla tosin "tiedetty" myös Haapalan sopimus sinne jo ajat sitten, kuin myös Sakari Mannisen, Azevedon jne.Minä taas en usko että ulkomaille enää lähtee.
Liiga tai ei mitään. Naapurifoorumilla julistettiin myös vahvasti että olisi sopparia sinne.