Petri Kontiola

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
332
Vieläkö se viimeinen luistinpari on käytössä, vai koijasiko puheillaan taannoisista n. 20 parin tmv. tilauksistaan?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 201
Miksi ei suosittelisi? Käsittääkseni rutiini, tekeminen tai käytännössä kaikki, mikä pitää sinut pois kotoa (hyvällä tavalla) ja baarista on alkoholistille hyväksi.
Mä luulen kanssa, että koppi ja arkirutiinit on ainoa oikea juttu nyt Konnalle. Kotona yksin ja katsella kun tapetti kuivuu seinään tai lähteä aikaa tappamaan vanhojen tuttujen kanssa kylille, niin ei taas hyvä heiluis...
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 792
No varmaan juuri siksi, että Konnan alkoholismi taitaa liittyä enemmän tähän urheiluporukoissa Kujakollissa dokaamiseen kuin kotona tissuttelemiseen. Mutta aika näyttää ja tältä osin tietenkin Konnalle toivoo pelkkää hyvää jo perheenkin takia.

Taitaa kumminkin ne ex-urheilijaporukat olla olleet se ongelma. Siellä sitä aikaa ja rahaa yleensä on, sekä tätä myöten myös monta surullista tarinaa.
 
Viimeksi muokattu:

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 247
Olen sitä mieltä, että ihan sama - ei oikein tahdo kiinnostaa pätkän vertaa mitä tämä Petri oikein tekee.

Meni Tapparaan ja thats it, toivon kuitenkin suuresti että kaukalon puolella kyykkäävät, niin paska maku jäi viime keväästä. Olen myös @Janko kanssa samaa mieltä, jotain anteeksipyyntöä olisin myös toivonut.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 311
Kontiola oli Ilveksessä vielä yksi suosikkipelaajiani joukkueesta. Viime kevään totaalisen perseilyn, kesän mediapelin, suuren kohinan lopettamispäätöksen pyörtäminen ja Tapparan paidan pukeminen päälle tekivät hänestä minulle...aika surullisen hahmon. Vihaa tai ärsytystä en tunne. Sellaiset köyhän miehen Matti Nykäs -vibat tulee.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 944
Jutussa itse sanoo että olisi halunnut tapparaan jo aikaisemmin. tapparan julkaisemalla videolla toteaa että "mää tulin just kotiin". Kyllä, väitän että puhuu täyttä paskaa ja mielistelee vain jotta ipalaiset ei olisi kiukussa.
Tuliko jotenkin yllätyksenä, että olisi halunnut Tapparaan aiemmin?

Aika ilmeistä ollut aina.
Kolme vuotta sitten olisi halunnut Tapparaan. Tappara ei huolinut, meni Kerhoon.

Vuosi siitä eteenpäin ja olisi halunnut Tapparaan. Tappara ei edelleenkään huolinut ja tuli Ilvekseen.

Nyt olisi halunnut jatkaa Ilveksessä. Ilves ei huolinut ja meni Tapparaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Redondo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
384
Nyt kun keskustelu pyörii Galja Gontiolan alkoholismin ympärillä ja siinä kuinka urheilullinen organisaatio ollaan, niin itsellä ainakin herää yksi kysymys. Jos seurassa suhtauduttaisiin kriittisesti alkoholin käyttöön ja vedettäisiin ns. nolla toleranssia, niin kuinka on mahdollista että joukkueen johtajana, jossain määrin keulakuvana, esiintyy henkilö joka pelireissuilla on talutus kunnossa? Eli ei toi kaljottelu taida kovinkaan suuri synti olla seuran sisällä.
Gontiolalle kaikkea hyvää naapuriin. Kevään uusintaa Levi vol.2 ei olisi kestänyt kovinkaan fani.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 320
Sentään pyysi anteeksi viimekautta. Alkoholismi on sairaus, joten anteeksipyyntö vastaanotettu. Ymmärrän Ipan toimistoa kuitenkin, miksi ei halunnut Konnaa takaisin.

En silti halua, että voittaa mitään. Korkeintaan himmeimpiä, kun Ipa nostaa kannua
 
Viestejä
2 011
On vaikeaa sanoa olisiko Ilves voittanut Pelicansia jos Kontiolalla olisi korkki pysynyt kiinni, ehkäpä, sillä forum-narratiivista (jossa Ilves oli suunnilleen suupala Hönön taskussa) poiketen Ilves kyllä oli pelillisesti siinä sarjassa nytkin parempi. Itseäni kuitenkin tuossa keväässä lohduttaa jonkin verran se, että Tappara oli niin tykkikunnossa, että tuskin olisimme sitä finaalissa pystyneet hyvin haastamaan vaikka Konna olisi ollut täysin freesinä ja primessa.

Toki hopea olisi pronssia parempi, mutta ei kovin paljoa ja vitutus Tapparalle häviämisestä valtava. Pakko uskoa, että me olemme tänä keväänä se tykkikunnossa oleva porukka ja Kontiolan vahvistama Tappara ei mahda meille mitään, vaikka Konna pelaisi uransa parhaat playoffit.
Tossa on vähän liian monta jossia. Paikallisfinaali olisi niin oma maailmansa, että kauden muilla suorituksilla ei siinä olisi hirveästi merkitystä.

Se on sitten toinen kysymys, kuinka paljon kontiolan kyykkääminen vaikutti Pelicans-sarjaan. Heikkoa oli ainakin miehen oma tekeminen.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Siitä se kaksitoista askelta on alkanut, loppuelämän projekti. Ensimmäinen steppi on otettu, kun on myöntänyt olevansa päihderiippuvainen.
Aika näyttää miten uusi arki ilman päihteitä sujuu.

Onneksi alkoholismi on jo pitkään luokiteltu sairaudeksi. Ne jotka ovat joutuneet sen itse kokemaan, tietävät siihen liittyvät lieveilmiöt karulla !!! tavalla, lähipiiristä puhumattakaan.

Eiköhän Kontiolaa harmita eniten miten alko vaikutti häneen ihmisenä ja pelaajana.

Kannattajat toki voivat henkilökohtaisesti tuntea omalla tavallaan itse kukin vitutusta, ärtymystä, tmv.

Itselle tämä on urheilua, elämyksiä ja rakkaan seuran kannattamista.


Kontiola jatkaa toisissa väreissä.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 563
Tossa on vähän liian monta jossia. Paikallisfinaali olisi niin oma maailmansa, että kauden muilla suorituksilla ei siinä olisi hirveästi merkitystä.

Se on sitten toinen kysymys, kuinka paljon kontiolan kyykkääminen vaikutti Pelicans-sarjaan. Heikkoa oli ainakin miehen oma tekeminen.
Se riippuu siitä monta muuta pelaajaa seurasi hänen viitoittamallaan tiellä ollen kaukana parhaasta kunnostaan tuolla hetkellä. Johtajuusominaisuudet olivat liian vahvat.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
No varmaan juuri siksi, että Konnan alkoholismi taitaa liittyä enemmän tähän urheiluporukoissa Kujakollissa dokaamiseen kuin kotona tissuttelemiseen. Mutta aika näyttää ja tältä osin tietenkin Konnalle toivoo pelkkää hyvää jo perheenkin takia.

Mitähän tähän nyt uskaltaisi sanoa...

Varmaan nyt, kun asioista on jo julkisestikin puhuttu, niin voi vastata tähän, että mun tietojeni mukaan viime kaudella esim. joulukuussa oli keittopäiviä enemmän kuin selviä päiviä. Kuva vahvasti se, ettei näitä baareissa pelkästään vedetty. Mutta kyllähän se nyt jo myönnettyyn alkoholiongelmaan sopisikin.

Tämän asian osalta toivon Kontiolalle, kuten toivoisin kenelle tahansa muullekin, pelkkää hyvää.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 563
Siitä se kaksitoista askelta on alkanut, loppuelämän projekti. Ensimmäinen steppi on otettu, kun on myöntänyt olevansa päihderiippuvainen.
Aika näyttää miten uusi arki ilman päihteitä sujuu.

Onneksi alkoholismi on jo pitkään luokiteltu sairaudeksi. Ne jotka ovat joutuneet sen itse kokemaan, tietävät siihen liittyvät lieveilmiöt karulla !!! tavalla, lähipiiristä puhumattakaan.

Eiköhän Kontiolaa harmita eniten miten alko vaikutti häneen ihmisenä ja pelaajana.

Kannattajat toki voivat henkilökohtaisesti tuntea omalla tavallaan itse kukin vitutusta, ärtymystä, tmv.

Itselle tämä on urheilua, elämyksiä ja rakkaan seuran kannattamista.


Kontiola jatkaa toisissa väreissä.
Tuo on paljon suurempi ja tärkeämpi taistelu kuin mikään mestaruus. Se on totta. Toivottavasti ei ota koville kun jää taas vajaaksi tuo mestaruus.
 
Viestejä
4
89D63647-D8F3-4875-98D2-FF65CBC90917.jpeg
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Tuliko jotenkin yllätyksenä, että olisi halunnut Tapparaan aiemmin?

Aika ilmeistä ollut aina.
Kolme vuotta sitten olisi halunnut Tapparaan. Tappara ei huolinut, meni Kerhoon.

Vuosi siitä eteenpäin ja olisi halunnut Tapparaan. Tappara ei edelleenkään huolinut ja tuli Ilvekseen.

Nyt olisi halunnut jatkaa Ilveksessä. Ilves ei huolinut ja meni Tapparaan.
Ei tullut. Miten niin ja miten liittyy nyt minun sanomisiin? Fakta on silti se että nyt lepertelee meidän suuntaan vaikka on umpimouho juoppo.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Sentään pyysi anteeksi viimekautta. Alkoholismi on sairaus, joten anteeksipyyntö vastaanotettu. Ymmärrän Ipan toimistoa kuitenkin, miksi ei halunnut Konnaa takaisin.

En silti halua, että voittaa mitään. Korkeintaan himmeimpiä, kun Ipa nostaa kannua
Missä pyysi anteeksi? Ei ole kyllä tullut vastaan.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 320
Missä pyysi anteeksi? Ei ole kyllä tullut vastaan.
”Odotin yhteydenottoa myös Ilveksestä, mutta sentterin ruudut oli täytetty siellä jo. Minulla on Ilveksestä suurimmaksi osaksi hienoja muistoja, mutta totta kai lopusta jäi huono maku. Kun kävi niin kuin kävi. Olisin halunnut korvata tämän jollakin tavalla, mutta se ei ollut nyt mahdollista.”

Ei nyt suoranainen anteeksipyyntö, mutta olisi halunnut hyvittää tekonsa.
 
Ylös