Petri Kontiola

Grinder

Luottopelaaja
Miljonääri-Kontiolahan voisi sijoittaa Ilvekseen pienen siivun. Taitaa olla sen verran tarkka rahoistaan kuitenkin, ettei jääkiekko"bisnekseen" lähde.

Onhan se aika huono bisnes Suomessa. Mutta hyvin on Konnalla jäänyt säästöön, kertoo ettei ole niitä älyttömiä kentän ulkopuolella. Siksi tuskin sijoittaa.

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Olisiko Konna ensimmäinen, joka tekee 50 tehopistettä kaudessa ja sitten vaan lopettaa?

Nykysuorituksilla pitäisi pyytää 3 more years, mutta yksikin kelpaisi :)

Pok

Tähtipelaaja
Tomi Kallio taisi lopettaa aika kovan pistekauden päätteeksi.

edit: 55 pongoa Kallio viimeisellä kaudellaan, oli tosin 2 vuotta vanhempi kuin Konna nyt

Neljätoista

Luottopelaaja

Outo hankinta

Luottopelaaja
Tarvii poiketa Metkusessa ennen peliä katsomaan šheikkiasustetta.

Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Eikö siellä yhdessä pelissä ollut Konnan kaverit ONE MORE YEAR-kyltteineen aitiossa. Nähdäänkö pian aitiollinen sheikkejä?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Jos en ois opiskelija ja mulla ois helvetisti rahaa niin tää ois ensimmäinen toteutettava asia mun bucket listillä :D
Jos olis mun halli, sheikkiteemalla teemapeli kalenteriin ja käytäville onnenpyöriä, ruletteja ja pokeripöytiä monopolirahoineen, pari uutta Lexuksen huippumallia esiin käytäville ja öljyttyjä esittelijöitä (jos menee liian seksistiseksi, niin Tuomisto ja mediatiimi tähän viimeiseen :p).

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jos olis mun halli, sheikkiteemalla teemapeli kalenteriin ja käytäville onnenpyöriä, ruletteja ja pokeripöytiä monopolirahoineen, pari uutta Lexuksen huippumallia esiin käytäville ja öljyttyjä esittelijöitä (jos menee liian seksistiseksi, niin Tuomisto ja mediatiimi tähän viimeiseen :p).
Lexus ja huippumalli särähti tässä.. :D