Mikke
Vakiokokoonpanossa
Tillulle auto ja vaimo siitä.Lexus ja huippumalli särähti tässä..![]()
Tillulle auto ja vaimo siitä.Lexus ja huippumalli särähti tässä..![]()
Onkohan Tillulla uudenkarhee Lexus?Tillulle auto ja vaimo siitä.
Lexus ja huippumalli särähti tässä..![]()
Itse toivon että en koskaan ole siinä tilanteessa että pitäisi Lexuksella ajaa.Noh noh. LEXUKSEN autot ovat parasta mitä rahalla saa, tämä mielikuva minulle on syntynyt pelkästään Ilveksen paitamainoksen kautta ja harkitsenkin vakavasti LEXUKSEN ostamista! Itseasiassa tuo LEXUKSEN paitamainos Ilveksen pelipaidassa on niin hyvä, että itse maksaisin LEXUKSEN markkinointivastaavana siitä vielä reilusti enemmänkin, melkein voisin lisätä nollia hintaan tai vaikka maksaa Kontiolan ensi kauden jatkot!
On se kai sit uskottava, että "No more years".![]()
Ilves-tähti Petri Kontiola avautuu kohutusta lopettamispäätöksestään ja yllätysvalintansa taustoista: "Ei kai se kuuluisa liike riittänyt Tapparaan"
Petri Kontiola siirsi lopettamishetkeänsä vuodella Nokia-areenan upeiden elämysten seurauksena, mutta nyt hän on valmis pyörtämään päätöksensä vain valtavalla rahasummalla. MM-kisojen rooli on jo mietittynä.www.aamulehti.fi
Pitkä juttu Konnasta. Tilaajille.
Linnakielessä näitä kutsuttais nimellä nuori lehmä…Konna tänään Kujakollissa. Huomenna puhalletaan *hymiö*
Linnakielessä näitä kutsuttais nimellä nuori lehmä…
Konna tuodaan kameroihin ja näyttää kädellä ”Take Me to the Money”![]()
No sen verran päin helvettiä 'käännetty' lause että vähemmästäkin lyö.Mikä ele/juttu tää Take me to the money on? Ihan lyö tyhjää...
Mikä ele/juttu tää Take me to the money on? Ihan lyö tyhjää...
Konna tänään Kujakollissa. Huomenna puhalletaan *hymiö*