Petri Kontiola

Pok

Tähtipelaaja
Miksi joku CMore-asiantuntija ei voisi vetää kisojen aikana hapanta? Tuskin tuolla kukaan asiantuntija montaa tuntia päivittäin on, niin ihan hyvin voi sihauttaa vaikka joka kerta oman kommentointivuoron päättyessä. Jos huvittaa.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Voisin kuvitella, että Kontiolaa kiinnostaa ns. vitusti armahtamattomuutesi.
Ei varmasti pätkääkään kiinnosta. Miksi ihmeessä kiinnostaisi?

Eihän sitä kiinnostanut poffitkaan siinä määrin et ois ollu sen ajan selvinpäin.

Siinä ei pelikavereita, faneja, sponsseja ym kunnioitettu pätkän vertaa, ni ei kovin vaikeaa veikata ettei mun mielipiteeni kiinnosta pätkääkään varsinkaan, kun todennäköisesti mun armahtamuuttani ei ikinä edes saa tietää ja vaikka saiskin, ni olet varmasti oikeassa. Evvk

Keltavihreä

Luottopelaaja
Miksi joku CMore-asiantuntija ei voisi vetää kisojen aikana hapanta? Tuskin tuolla kukaan asiantuntija montaa tuntia päivittäin on, niin ihan hyvin voi sihauttaa vaikka joka kerta oman kommentointivuoron päättyessä. Jos huvittaa.
Niimpä. Ja mulle on ihan sama
Niin voikin ja luultavasti vetääkin eikä se mua haittaa pätkääkään enää.

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Lopettakaa ny,ei kaatunut finaali paikka. Vaikka olis ollut mukilla. Ottakaamme pojat opiksi,ja jollekin Velli housuille elämän kokemusta..

1 kenttä ei tehnyt mitään,missä oli muut ryyppäämässä? Niin sitä minäkin.

Saimaan rinssi

Rivipelaaja
Niin onko ,tällä foorumilla olevina omaa elämää? Tuskin.. Kontiola painii isojen asioiden kanssa,niin voisiko @Riksu ja muut modet vaikka jo puuttua? Ei ole kiva lukea,mikä ei koske kiekkoa enään yhtään .

Meklari

Luottopelaaja
Tämän Konnallekkin vittuilun voi kääntää niinpäin, että ennen Konnaa ilveksellä ei ollu yhtäkään mitallia 20 vuoteen. Konna tuli ja niitä tuli kaksi kahteen vuoteen.

Toki tällä kaudella isoksi runkosarja menestyksellä päästiin noin pitkälle ja saatiin aluksi helpohko vastus. Mutta, sillä pitääkin olla merkitystä ja Konna oli massiivinen tekijä runkosarjassa.

Mortal

Vakiokokoonpanossa
Viimeisiä pelaajia, jotka ovat oppineet ulkojäiden kautta pelaamisen. Näytti taas mikä on ero taidon ja halun välissä.

Kontiola ei ollut liigan parhaassa fyysisten kunnossa mutta näytti mitä tarkoittaa pelisilmä.