Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän Ässillä sitten mitään hätiä ole kun tuon näsijärven kirjoituksen luki. Suoraan playoffeihin?
Myi areenan kokonaisuudessaan kaupungille ainakin kesän aikana.
Rohdin menossa Ässiin. Huhuttu aiemmin jo, ja nyt IG paljastaa asian.
Ketäs sinne Ässiin on oikein menossa?Joo, tämä on ollut tiedossa itselläni jo kesäkuun puolivälistä lähtien. Tiedotus on Ässiltä vähän kestänyt. Onneksi toimisto palaa lomilta maanantaina, niin saadaan asia julki. Ja toivottavasti paljon muutakin.
Ketäs sinne Ässiin on oikein menossa?
Jatkoajassa huhuja niin paljon, että olen jo pudonnut kärryiltä. Oliko se hyökkääjä ja pari puolustajaa mitä sinne nyt vielä olis tulossa?
![]()
Joachim Rohdin vahvistaa Ässien hyökkäystä
16 ja 17 maalin Liiga-kaudet pelannut ruotsalaishyökkääjä siirtyy Ässiin yksivuotisella sopimuksella.assat.com
Joachim Rohdin Ässiin yksivuotisella sopimuksella.
Sopimus julkaistiin heti kun se oli mahdollista. Jotkut puhuivat verotusasioista, tiedä sitten.
Mutta yksi asia joka pisti silmään on kellonaika. Ässät julkaisi tämän sopimuksen varsin aikaisin aamulla, joten onkohan sieltä tulossa niitä pakkiuutisia myöhemmin tänään?
Myös tuo Hela-logo osuu kanssa aika pahasti valkoselta pohjalta.Muuten pidän mutta keltainen mr panini logo iskee silmään aikas pahasti muuten punavalkoisessa asussa![]()
Joo ja vielä paikallisvastustajan värit tuossa. Kuvitelkaapa sinioranssi mainos Ilveksen paidassa...Myös tuo Hela-logo osuu kanssa aika pahasti valkoselta pohjalta.
Itse kannatan myös tuota punamustaa lookia, tämä nykyinen muistuttaa liikaa Sportia ja on muutenkin vähän hajuton. Ihan ok paita, mutta itse palaisin kyllä kauden 2018-19 malliin. Mainokset pilaavat kyllä tuota punavalkoista kokonaisuutta.Suunnilleen 100 % Ässien kannattajista tervehti ilolla kun tuo kulahtanut punavalkoinen look hylättiin 2000-luvun alussa ja mustalle annettiin isompi rooli peliasuissa. Pitäisi varmaan kaivaa jatkoajasta tuo ketju esiin, sillä nyt kuitenkin taas kannattajat ovat enimmäkseen positiivisella mielellä.
Siellä on länsirannikolla myös Ässät panostanut ensi kauden peliasuun - 90-luvun vintagea jäljitellen.