Ei ny positiivista, mut Hilpara häviää tänään tahallaan SaiPalle! +Aamulehden (hilparan kausijulkaisu) väitti odotetusti sen vieneen herruuden! 2 voittoa seuraavaksi tulee 3 voittoo(paitsi hilparan laskutoimituksella)eli 3-3 Tasan meni pelit herruudesta. Mut tää on kun kyseisellä iltapäivälehdellä on monopoliasema. Otetaan rahat pois vaikka sääläreistä ja mennään pitkälle keväälle jatkoon. Rahaa tulee mut kyllä todellakin meidän täytyy täyttää halli joka kerta jäljellä olevissa peleissä. Se vähintä mitä voit omalle seuralle tehdä!
Kotietua ensimmäiselle kierrokselle tuloillaan.
Eiks tavoite ollut korkeammalla?..
En enää tiedä mikä on tavoite ja mikä on mitäkin. Luulin, että TOP6 on tavoite. Myöhemmin minua valistettiin. Se on johtamisen keino.
Kausihan on ollut ohi jo loka-marraskuusta lähtien joten mitä sitä tässä enää puimaan.Eipä meitä muita ole kyllä valistettu asian tiimoilta... Lienee sitten surkeaa johtamista!
Kausihan on ollut ohi jo loka-marraskuusta lähtien joten mitä sitä tässä enää puimaan.
Ilves on kehittänyt hybridi tavoitteen, se vaihtelee sarjataulukon mukaan joten aina se saavutetaan.En enää tiedä mikä on tavoite ja mikä on mitäkin. Luulin, että TOP6 on tavoite. Myöhemmin minua valistettiin. Se on johtamisen keino.
En enää tiedä mikä on tavoite ja mikä on mitäkin. Luulin, että TOP6 on tavoite. Myöhemmin minua valistettiin. Se on johtamisen keino.
Ilves on kehittänyt hybridi tavoitteen, se vaihtelee sarjataulukon mukaan joten aina se saavutetaan.
Ilveksen johto on tainnut esittää vain yhden tavoitteen eli TOP-6. Erittäin kova tavoite, jonka moni uskoi karkaavan Ilvekseltä jo syyspimeillä. Moni media ennusti Ilveksen jäävän pudotuspelien ulkopuolelle. Urheilulehti ennusti Ilveksen sijoittuvan sijalle 11 ja itse asiassa, kun katsoo lehden ennustetta, niin Ilves on ainoa sijoille 11-15 ennustettu joukkue, joka on menossa pudotuspeleihin. No, vielä ei ole tuo varmistunut.
Itse ennustin Ilveksen materiaalin pohjalta sijalle 10-12 (vai oliko 11-12) ja toivoin/uskoin Ilveksen nousevan tuosta pari sijaa hyvän valmennuksen myötä.
Ilveksen johto on tainnut esittää vain yhden tavoitteen eli TOP-6. Erittäin kova tavoite, jonka moni uskoi karkaavan Ilvekseltä jo syyspimeillä. Moni media ennusti Ilveksen jäävän pudotuspelien ulkopuolelle. Urheilulehti ennusti Ilveksen sijoittuvan sijalle 11 ja itse asiassa, kun katsoo lehden ennustetta, niin Ilves on ainoa sijoille 11-15 ennustettu joukkue, joka on menossa pudotuspeleihin. No, vielä ei ole tuo varmistunut.
Itse ennustin Ilveksen materiaalin pohjalta sijalle 10-12 (vai oliko 11-12) ja toivoin/uskoin Ilveksen nousevan tuosta pari sijaa hyvän valmennuksen myötä.
Ja tämä riittää sinulle. Huikeaa... Lienee koko Ilves - organisaatio samoilla linjoilla?