Sanos nyt jotain kun piti erikseen tulla huuteleen?@N.B.I 76 tuus nyt kertoon, kuinka mahtavasti Ilves pelaa?
Sanos nyt jotain kun piti erikseen tulla huuteleen?@N.B.I 76 tuus nyt kertoon, kuinka mahtavasti Ilves pelaa?
Paska peli, tulos ihan ok, kun voitettiin. Pelillisesti niin heikkoa, että teki mieli repiä silmät päästä.Sanos nyt jotain kun piti erikseen tulla huuteleen?
Tänään ei yksikään rantapallo lentänyt jäälle.
Lähinnä herättää myötähäpeää. "Jee, meidän joukkue pääsi pleijareissa jatkoon, juhlistetaanpa sitä ensi töiksemme ilkkumalla hävinneelle joukkueelle!"Harmi.. erittäin suomalainen tapa. Omaleimaisia kansallisia perinteitä tulee vaalia ja kunnioitaa ja ennen kaikkea jatkaa.
Lähinnä herättää myötähäpeää. "Jee, meidän joukkue pääsi pleijareissa jatkoon, juhlistetaanpa sitä ensi töiksemme ilkkumalla hävinneelle joukkueelle!"
Juurihan minä perustelin, miksi henk.koht. aiheuttaa myötähäpeää. Puukkojunkkaritkin voidaan katsoa kansanperinteeksi, vaikkakin kadonneeksi sellaiseksi. Mun mielestä ihan kiva ettei niitä ole enää. Toki ei se mun maailmaa kaada, vaikka ensi keväänä meno jatkuisikin.Myötähäpeää? Miksi?
Kansallinen perinne, tätä ei tehdä misään muualla. Vähän niikun salmiakki tai kossu, muut ei ymmärrä. Kansallisia perinteitä tulee vaalia! se on positiivisuutta se
Päätyvätkö ne hyötykäyttöön vaiko suoraan Tarastenjärvelle?
Ja (Ipan) futiksen matsit alkavat.Aurinko paistaa!
Älä unta nää.Viälä 180 minuuttia peliaikaa, Lukkosarjassa.
Painu vittuun positiivisuus ketjusta.Älä unta nää.
Painu vittuun positiivisuus ketjusta.