Vasen pakki
Vakiokokoonpanossa
Hyvää vappua foorumille! Nyt viimeistään on hyvä aika nollata viime kausi ja alkaa keskittyä tulevaan kannujahtiin
Olkaahan ihmisiks!
Olkaahan ihmisiks!
Me halutaan joukkue joka tuo pytyn kotiin. Ei tämän enempää eikä vähempää.Hauskaa vappua foorumilausille kyllä me edelleen saadaan kilpailu kykyinen joukkue vaikka monet epäilivät puheitani.
Taisikos tossa huhupuolella olla, ettei ihan ihan ma-ti tulisi vielä eli vähän veikkaan, että ke-pe välillä tulee.Jokohan tänään olis ilmotettavaa sopimuksista?
Niin.. ja kitistään kun kukaan ei tee mitään, mutta kun tekee, niin se on väärin tehty ja tullaan viereen neuvomaan, miten itse olisin tehnyt jos olisin tehnyt.Sanon:"Seinällä on taulu". Tästä lähtee perisuomalainen pessimismin, negatiivisuuden ja maton alta vetämisen vyöry. "Ei se siinä kauan pysy." "Tokkopa tuo seinä sitä kantaa." "Koko rakennus on jo 50 vuotta vanha, kohta se puretaan." "Onkohan omistaja kysynyt lupaa taulun ripustamiseen?" "Tuossa taulun kehyksessä on vaurio, se pudottaa sen arvoa." "Selvä kopio, itselläni on vain aitoja tauluja seinällä." "Onkohan edes vakuutukset kunnossa?" "Hirvee taulu." "En laittaisi tauluja seinälle."
Itse positiivisena olen ylpeä taulun omistajasta, ja siitä kuinka hyvin taulu sopii seinälle.
Edellisen johdon puuhastelusta ollaan otettu käsittämätön steppi ammatilaisorganisaatioksi. Ylipäätään kaikesta toiminnasta tulee todella laadukas vaikutelma ja esimerkiksi tämän päivän julkaisutilaisuus oli älyttömän hyvin toteutettu.
Sama pisti heti korvaan, onhan khl.ssä pikkusen paremmat liksat. Veikkaan että Dostal isosti vaikuttanut päätökseen ja kehunut ilveksen ihan taivaisiin.Onko tämä meidän Ilves? Parhaassa iässä oleva jo tasonsa näyttänyt maalivahti tulee tänne ja vielä erikseen sanotaan, että jos pelkästään raha ratkaisisi niin ei pelaisi missään Suomessa.
Niinhän Langhamer sanoi haastattelussa, että oli tutulle jätkälle (Brnossa olivat samaan aikaan) soittanut ja kysellyt organisaatiosta.Sama pisti heti korvaan, onhan khl.ssä pikkusen paremmat liksat. Veikkaan että Dostal isosti vaikuttanut päätökseen ja kehunut ilveksen ihan taivaisiin.