Ilves pelaa jo kello 14:00 ja ei mene päällekkäin Jalkapallon kanssa joka alkaa kello 17:00.
Ei ole peruttu ainakaan vielä. On ollut alkamassa kokoajan kello 17.Mikä jalkapallo? Peli peruttu ja olisi alkanut klo 19.
Ilves hifk on peruttu, hifk karanteenissaEi ole peruttu ainakaan vielä. On ollut alkamassa kokoajan kello 17.
Niin? En kyllä mielestäni puhunut missään vaiheessa sosserista.Ilves hifk on peruttu, hifk karanteenissa
Niin? En kyllä mielestäni puhunut missään vaiheessa sosserista.
Ettäkö missäkö?No juurihan tuossa yllä puhuitte futiksesta ja lätkästä. Ilveksen peli alkaa klo 14 tänään, futista ei pelata.
Mitä ihmettä mä nyt missaan? ...Ettäkö missäkö?
Lähinnä sen, että puhut ihan väärästä lajista.Mitä ihmettä mä nyt missaan? ...
Aa, puhuttiin jalkapallosta, tuo nyt ei ole jalkapalloa nähnytkäänLähinnä sen, että puhut ihan väärästä lajista.
Tampere Saints | Otteluennakko Nordmen – Saints Tampere Saintsilla on mahdollisuus varmistaa runkosarjan voitto ja kotietu kaikkiin pudostuspeleihin. Näkyy ruudun ja aamulehden kautta. En tiedä millaista kuvaa aamulehti saa näytettyä.
Minä puhuin Jalkapallosta, en sosserista.Aa, puhuttiin jalkapallosta, tuo nyt ei ole jalkapalloa nähnytkään
Tuo nyt on ihan turhaa trollausta eikä kuulu positiivisuusketjuun mitenkään, mutta olisi hyvä jos Ilves taas alkaisi pelaamaan Jalkapalloakin.Kainalomuna ei ole kuulunut Ilveksen lajivalikoimaan 1991 jälkeen.
Tuo nyt on ihan turhaa trollausta eikä kuulu positiivisuusketjuun mitenkään, mutta olisi hyvä jos Ilves taas alkaisi pelaamaan Jalkapalloakin.
No, kai siitä joku voi ajatella positiivisesti, että potkupallo peruttiin eikä tarvi lähtee sateeseen.Sinäkö sen määrittelet, mikä minusta on positiivista?
No, kai siitä joku voi ajatella positiivisesti, että potkupallo peruttiin eikä tarvi lähtee sateeseen.
Niin? En kyllä mielestäni puhunut missään vaiheessa sosserista.
Aikaisempiin vastauksiin viitaten niin sinäkö sen määräät?Puhu sitten amerikkalaisesta pallosta, älä jalkapallosta.