Positiivisuusketju

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Voimme olla suhteellisen positiivisia kuitenkin. Ajatellaanpa hetki vaikkapa Oulun Kärppiä. Siellä on tietääkseni laitettu joukkueeseen rahoja suunnilleen yhtä paljon kuin meilläkin. Ja on jopa mahdollista, että Oulu hakeekin vauhtia Divarin puolelta. Näin on käynyt ennenkin.

Meillähän menee siis melko hyvin!

38 Special

Luottopelaaja
Ennakoivasti matsi kotisohvalta, pikku puntti matsin jälkeen ja nyt muijan tissien väliin. Suosittelen muillekin kyseistä konseptia, kunnes Timo Koskela on ulostettu.
Liigassa urheilujohtaja ei ole koskaan saanut kenkää kesken kauden, enkä usko että niin käy nytkään varsinkin kun Koskelan sopimus päättyy keväällä (ellei sitä sitten uusita sitä ennen).

Ootko varautunut siihen, että boikottisi saattaa kestää todella kauan, mahdollisesti vuosia?

rakitic

Luottopelaaja
Liigassa urheilujohtaja ei ole koskaan saanut kenkää kesken kauden, enkä usko että niin käy nytkään varsinkin kun Koskelan sopimus päättyy keväällä (ellei sitä sitten uusita sitä ennen).

Ootko varautunut siihen, että boikottisi saattaa kestää todella kauan, mahdollisesti vuosia?
Olen. Joulukuussa pelataan jo jalkapalloa :) Mouho-Timo jatkakoon mädätystä kiekon puolella.

Janko

Luottopelaaja
Kuulostaa fantasialta. Siis se että Timo ulostetaan. Kaikki muu luettelemistasi varmasti tapahtui.
Olen. Joulukuussa pelataan jo jalkapalloa :) Mouho-Timo jatkakoon mädätystä kiekon puolella.
Tämän kauden näytöillä Timo ansaitsee ehdottomasti kenkää, mutta ei se itsessään vielä ratkaise mitään vaan normaalissa Ilves-tapauksessa menee vain enemmän vituiksi.

Soho

Tähtipelaaja
Kun olen iloinen että olet löytänyt elämäsi kenties ensimmäisen tyttöystävän, jota kutsutaan miehekkäästi ”muijaksi” niin olet kutsumassa moderaattoreita hätiin. Mene jo, tissit kutsuvat. <3
Älä nyt. Hän tekee tärkeää työtä meidän yhteiskunnassa nuorten kanssa.

Ei yhtään ihmetytä, että meidän nuoret voi pahemmin kuin koskaan. Matalapalkka-ala, sinne kelpaa ikävä kyllä kaikki. Vaikka olisi kuinka isoja elämänhallinnan haasteita.

Tämä on ihan oikeasti iso ongelma tässä yhteiskunnassa.