Positiivisuusketju

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Voimme olla suhteellisen positiivisia kuitenkin. Ajatellaanpa hetki vaikkapa Oulun Kärppiä. Siellä on tietääkseni laitettu joukkueeseen rahoja suunnilleen yhtä paljon kuin meilläkin. Ja on jopa mahdollista, että Oulu hakeekin vauhtia Divarin puolelta. Näin on käynyt ennenkin.

Meillähän menee siis melko hyvin!

38 Special

Luottopelaaja
Ennakoivasti matsi kotisohvalta, pikku puntti matsin jälkeen ja nyt muijan tissien väliin. Suosittelen muillekin kyseistä konseptia, kunnes Timo Koskela on ulostettu.
Liigassa urheilujohtaja ei ole koskaan saanut kenkää kesken kauden, enkä usko että niin käy nytkään varsinkin kun Koskelan sopimus päättyy keväällä (ellei sitä sitten uusita sitä ennen).

Ootko varautunut siihen, että boikottisi saattaa kestää todella kauan, mahdollisesti vuosia?

rakitic

Luottopelaaja
Liigassa urheilujohtaja ei ole koskaan saanut kenkää kesken kauden, enkä usko että niin käy nytkään varsinkin kun Koskelan sopimus päättyy keväällä (ellei sitä sitten uusita sitä ennen).

Ootko varautunut siihen, että boikottisi saattaa kestää todella kauan, mahdollisesti vuosia?
Olen. Joulukuussa pelataan jo jalkapalloa :) Mouho-Timo jatkakoon mädätystä kiekon puolella.

Janko

Luottopelaaja
Kuulostaa fantasialta. Siis se että Timo ulostetaan. Kaikki muu luettelemistasi varmasti tapahtui.
Olen. Joulukuussa pelataan jo jalkapalloa :) Mouho-Timo jatkakoon mädätystä kiekon puolella.
Tämän kauden näytöillä Timo ansaitsee ehdottomasti kenkää, mutta ei se itsessään vielä ratkaise mitään vaan normaalissa Ilves-tapauksessa menee vain enemmän vituiksi.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Tappio vitutti suunnattomasti ja etenkin se tapa millä se tuli. No, näitä sattuu.

Itse pelihän oli muutoin Ilvekseltä(naapurilta myös) oikein tasokasta. Pari isoa hölmöilyä maksoi kovaa hintaa tänään.

Klingklongilta melkoinen esitys tänään.

Vaikkakin tappio vituttaa suunnattomasti mut matka on pitkä ja näitä vitutuksia tulee ja pitääkin tulla matkan varrella kohti kannua.
Siihen mä uskon edelleen.

Pari aikas perkeleen kovaa paikkohankintaa tehty. Saas nähä mitä vielä tapahtuu rosterissa.

Tästä tuli iso nälkä taas vaikeaan huomiseen matsiin kovaa K-Espoota vastaan

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa

Rongankadulle avautuu nyt marraskuun lopussa uusi Flyers -darts-ravintola, jonka konsepti perustuu ennennäkemättömään interaktiiviseen dartsiin. Tämähän on oikein ilon ja onnen kuukausi. Ravintola avautuu nääs mainioon saumaan, kun Ilveksellä olisi nyt mahdollisuus pitää se darts-turnaus höystettynä pikkujouluilla fiilistellen ennennäkemätöntä dartsia. Ehkäpä se ruokkisi myös ennennäkemättömän tehottomuuden nousun aivan uudelle interaktiiviselle tasolle?

Keltavihreä

Luottopelaaja
Parin viime kauden ja etenkin viime kauden poffien jälkeen pelkäsin ihan tosissani ettei mua kiinnosta runkosarjan ottelut pätkän vertaa. Ku on pelattu loistava runkosarja ja poffeissa sulattu täysin.

Viime kevään sanoinkuvaamattoman suuren petttmyksen jälkeen luulin, että mua kiinnostaa vain ja ainoastaan poffit ja Suomen mestaruus.

Väärässä olin. Kyllä mä sytyn isosti lähes joka matsiin. Etenkin näihin paikallispeleihin. Voitot tuntuu edelleen älyttömän hyvältä ja tappiot vituttaa suunnattomasti. Mutta se tunne ei kestä kauaa, koska se maali ja se tähtäin on keväässä.

Siksikään ne voiton ja tappion suuret tunteet molemmissa äärilaidoissa eivät kauaa kestä, ku mun mielestä ollaan hyvällä tiellä ja kannuun on realistiset saumat jälleen kerran. Se ei muuksi muutu yhden tai kahden paikallismatsitappion jälkeen. Hyvissä asemissa ollaan taulukossa edelleen.

On tää hienoo, katkeran tappiollisen paikallispelinkin jälkeen.

IhanJuniori

Junioripelaaja
GdU38yIXQAAalgA.jpeg

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Ilveksen tilanne on valoisa! Espoolaisista on kehittymässä verraton pisteautomaatti! Tämä on sitäkin arvokkaampaa meille, koska paikallinen pisteautomaatti on alkanut reistailla.

Ja kun meillä jokseenkin kaikki ketjut nykyään pystyvät tuottamaan tasaisesti maaleja, kelpaa kyllä olla iloinen ja kirkaskatseinen kannattaja!