Positiivisuusketju

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
Jääkiekko aiheuttaa tunteita, hieno laji ja ois tää elämä tylsempää ilman sitä.

Liiga on tasosinta mitä hetkeen on ollut.

Ja vielä parasta niin peli loppui eikä enään tarvi Porin pelejä kattella loppukautena!

ilvesperhe

Luottopelaaja
Hyvä ettei pilattu Porin-Karhujen juhlia. Näin tulee vieraan toimia juhlissa. Eikä pilattu niiden juhlia edes vuonna 1965. Täytyy laittaa korvan taa että jos ne järjestää 100v juhlaottelun vuonna 2065, niin pistän vedon sisään...

Ilvesman

Tulokas
Tervehdys kaikille kannattajille! Olen uusi kirjoittaja ja halusin ensimmäisen viestini kirjoittaa Positiivisuusketjuun, koska "Hölömäisesti" uskon kannattamisella/ tukemisella olevan ehdottomasti paremmat mahdollisuuden menestykseen kuin arvostelemalla ja haukkumisella.
Sen verran voin avata taustaani, että olen vuonna 1971 muuttanut vanhempieni mukana Tampereelle ja siitä saakka minulla on ollut Ilveksen kausikortti. Reissutyöni johdosta käyn satunnaisesti myös vieraspeleissä. Yhteenvetona toteaisin nähneeni ylä ja alamäet, mutta rakkaudesta seuraan en ole koskaan edes harkinnut kausikortista luopumista.
On hienoa havaita, että Ilveksen ympärillä on kova "buumi", joka toivottavasti saa sen ykköspalkinnon tänä keväänä.