Matoash
Luottopelaaja
Pelaajaketjut ottelun aikana suljettu. Eiköhän aukea kohtaEn tajuu miksi Kallen ketju on lukittu.
Tälle rankaisijalle pitää saada kuitattua ensi kaudelle sopimus.
Heti eikä huomenna.
Pelaajaketjut ottelun aikana suljettu. Eiköhän aukea kohtaEn tajuu miksi Kallen ketju on lukittu.
Heti eikä huomenna.
Ei kai Väisänen nyt niin hyvin pelannut kumminkaanEn tajuu miksi Kallen ketju on lukittu.
Heti eikä huomenna.
Naapuri hävis taas
Ai että.Pelaajaketjut ottelun aikana suljettu. Eiköhän aukea kohta
Oliko tääkin nihkee voitto..?Ollaan sarjakakkosena nihkeistä esityksistä huolimatta
Sitähän se oli, klassinen maalin peli.Oliko tääkin nihkee voitto..?
Ilveksen osalta peli ei ainakaan ollut nihkeä. Hyvä peli. Hifk oli sitkeä.Sitähän se oli, klassinen maalin peli.
Tänään ja eilen oltiin helvetin hyviä!Tai ainakin toivottavasti me oltiin hyviä eikä johtunut Hifk huonoudesta.No se selviää perjantaina tapparaa vastaanOliko tääkin nihkee voitto..?
Ei, sielä oli pelillinen yli kävely. HIFK ei saanut mitään aikaseksi ja Ilves oli ihan eri maailmasta. Mä otan tän nihkeen voiton 100/100. Näitä isät vastaan pojat pelejä lisää.Sitähän se oli, klassinen maalin peli.
Olihan siinä maalinteon tuskaa, eli niiltä osin nihkeä.Ilveksen osalta peli ei ainakaan ollut nihkeä. Hyvä peli. Hifk oli sitkeä.
Amen.Olin viime viikolla todella todella huolissani Ilveksen pelistä. Siis pisteitä kyllä tuli vähän sieltä ja täältä, taisteltiin ja näytettiin luonnetta, mutta itse pelistä olin huolissani.
Tää IFK tupla antoi kyllä miellyttävästi uskoa taas tähän meidän peliin.
Oltiin mun mielestä pelillisesti kuudesta erästä edellä aikas selvästi viidessä.
Tästä on hyvä jatkaa taas.