Positiivisuusketju

Matoash

Luottopelaaja
Ilves+ lähetys "Kannattaa tulla paikalle ensi tiistaina paikanpäälle..." "...ei minulle ole kerrottu mitään..."

Jatkosopparia tulossa julki vai liittyiköhän vain siihen, että saataisiin yleisökeskiarvo ennätys?
Ilvestyskirjassa Makkonen sanoi samaa. Eiköhän siellä jotain isoa julkisteta

Toutain

Luottopelaaja
Ilves+ lähetys "Kannattaa tulla paikalle ensi tiistaina paikanpäälle..." "...ei minulle ole kerrottu mitään..."

Jatkosopparia tulossa julki vai liittyiköhän vain siihen, että saataisiin yleisökeskiarvo ennätys?

Ilvestyskirjassa Makkonen sanoi samaa. Eiköhän siellä jotain isoa julkisteta

Näin on. Vaikuttaa siltä, että tähän vihjailuun on ohjeistettu näitä seuran äänityöntekijöitä. Kyllä sieltä jotain tosiaan tulee silloin.

Kuka sanoi Ilves+-lähetyksessä?

jurgen

Tähtipelaaja
Ainoa, joka oli kunnon asenteella tänään.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Ihan sama yksittäisten voittojen ja tappioiden jälkeen. Mä olen jo tyytyväinen maksava asiakas runkosarjan osalta. Monta helvetin jännittävää ja viihdyttävää ottelua olen todistanut, yksi niistä tänään.

M22

Luottopelaaja
Ihan sama yksittäisten voittojen ja tappioiden jälkeen. Mä olen jo tyytyväinen maksava asiakas runkosarjan osalta. Monta helvetin jännittävää ja viihdyttävää ottelua olen todistanut, yksi niistä tänään.
Jaan tuon tyytyväisyyden, mutta viihdyttävyydessä olen vähän eri linjoilla. Vaikka eilisen katoin kotisohvalta ja tänään paikan päältä hyvässä seurassa, niin silti tuntu, että pieni vaisuus vaivasi melkein koko pelin ajan, komean paikallisvoiton jälkeinen rapula.

Toutain

Luottopelaaja
Ainoa, joka oli kunnon asenteella tänään.

Pelattiin todella tasainen jääkiekko-ottelu yhtä sarjan kuuminta joukkuetta vastaan, vaikka vain yksi, pahasta sairaudesta kärsinyt ja pitkään sivussa ollut, mies pelasi kunnon asenteella. Aika kummallinen yhtälö, sanoisin.

Oikeasti tämä asenne-sanan ylikäyttö ei toivotuissa lopputuloksissa on aika rasittavaa. Tänäänkään tuolla ei ollut juuri ketään, jolla olisi jäänyt asenteesta mikään kiinni. Ja että Najman olisi ainoa kunnon asenteella pelannut, kun meillä mm. pari pakkia pelasi lähes täydellisen ottelun, niin huhheijaa taas...

ilvesperhe

Luottopelaaja
Kotona ja pystyy seuraan taas pelejä. Jouduin viiren päivän reissulle euroopan pualeen. Siä ei pystyny kapulaakaan pitään auki tyäkohteessa, etten mää vaan kuvaa ja vakoile. Koitin selittää että Ilves jne. Ei ne kuunnellu. Hotelilla yällä aina kattoin tulokset Nyvvoi seurata pelejä ja pettyä niinku muukkin.

Luikaus

Luottopelaaja
Elämänkumppanini on monesti sanonut, että olen ihan hullu tuon Ilveksen seuraamisen kanssa. Olen tänään näyttänyt sille näitä arvailuja, spekulointeja sekä arvoituksia liittyen sopimusjulkaisuihin ja todennut, että kuten näet, en todellakaan ole ainoa. Kiitokset palstaveljet ja -siskot.
Voin tilaustyönä mennä totaaliseen psykoosiin täällä jos parempi puolisko tarvitsee joskus lisätodisteita.