Mudi
Vakiokokoonpanossa
Näin on. Vaikuttaa siltä, että tähän vihjailuun on ohjeistettu näitä seuran äänityöntekijöitä. Kyllä sieltä jotain tosiaan tulee silloin.
Kuka sanoi Ilves+-lähetyksessä?
Taisi olla itse Aaltonen joka näin hölisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on. Vaikuttaa siltä, että tähän vihjailuun on ohjeistettu näitä seuran äänityöntekijöitä. Kyllä sieltä jotain tosiaan tulee silloin.
Kuka sanoi Ilves+-lähetyksessä?
Se on ollut perinteisesti kaikkein huonoin käsi, valitettavastiRunkosarjan voitto vieläkin omissa käsissä.
Älä unohda Pavlatia, antoi täyden mahdollisuuden voittaaAinoa, joka oli kunnon asenteella tänään.
Jaan tuon tyytyväisyyden, mutta viihdyttävyydessä olen vähän eri linjoilla. Vaikka eilisen katoin kotisohvalta ja tänään paikan päältä hyvässä seurassa, niin silti tuntu, että pieni vaisuus vaivasi melkein koko pelin ajan, komean paikallisvoiton jälkeinen rapula.Ihan sama yksittäisten voittojen ja tappioiden jälkeen. Mä olen jo tyytyväinen maksava asiakas runkosarjan osalta. Monta helvetin jännittävää ja viihdyttävää ottelua olen todistanut, yksi niistä tänään.
Ainoa, joka oli kunnon asenteella tänään.
Voin tilaustyönä mennä totaaliseen psykoosiin täällä jos parempi puolisko tarvitsee joskus lisätodisteita.Elämänkumppanini on monesti sanonut, että olen ihan hullu tuon Ilveksen seuraamisen kanssa. Olen tänään näyttänyt sille näitä arvailuja, spekulointeja sekä arvoituksia liittyen sopimusjulkaisuihin ja todennut, että kuten näet, en todellakaan ole ainoa. Kiitokset palstaveljet ja -siskot.
Päästäiskö nuuhkiin Hakametsän tuoksuja alkusyksystä taas?Kai tämän positiiviseksi voi laittaa, CHL paikka myös ensi kaudelle. Ainakin tulee hyviä harjoituspelejä.