Positiivisuusketju

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Positiivisuusketju

Jokainen on vapaa käyttämään rahansa parhaalla katsomallaan tavalla. Tai olla käyttämättä.

Palatakseni ketjuun: ensi viikon lauantai on alle viikon päästä niin pääsee näkemään ruudun välityksellä Jerryn tekemistä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Positiivisuusketju

Vai että pitäis olla halliin tulossa yhden D'Amigo hankinnan takia. Kaikkea sitä kuulee. Lyhyt on muisti monella ja vähäänpä ovat tyytyväisiä.

Sama kuin vaadittais että "me hommattii ny Aallolle kolme uutta mailaa katkenneiden tilalle eks sää tulis ny hallii." Toihan on prkl perustyötä, vähimmäisvaatimus suorastaan, että kahden parhaan hyökkääjän loukkaannuttua edes joku hankitaan tilalle.

Isossa kuvassa Manngardin ja Honkavirran Ilves-Hockey Oy:ssä mikään ei ole muuttunut. En ole edelleenkään tulossa halliin.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 824
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
Kyllä minä ainakin lähden Amigon tsekkaamaan heti lauantaina. Hyvät pelaajat kiinnostavat aina.

Samoin minä kolmen muun perheenjäsenen kanssa.Batteryt ja muut voi syödä kotona kynsiään.Kannan korteni kekoon paremman tulevaisuuden toivossa.
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Positiivisuusketju

Rouhija sanoi:
HeGe41 sanoi:
Kyllä minä ainakin lähden Amigon tsekkaamaan heti lauantaina. Hyvät pelaajat kiinnostavat aina.

Samoin minä kolmen muun perheenjäsenen kanssa.Batteryt ja muut voi syödä kotona kynsiään.Kannan korteni kekoon paremman tulevaisuuden toivossa.

Itsekkin todellakin mukana jos vaan aikataukut osuu kohalle. Mä en muutenkaan tajua mitä toi kaiken maailman boikotointi auttaa. Honkkiksella on oikeesti aika vähän tehtävissä kun rahaa ei oo eikä hallissa näy väkee. Oon samaa mieltä siitä että tätä paskaa on jatkunu tarpeeks kauan eikä kenenkään tartte tollaisesta paskasta maksaa mutta vois sitä ees joskus mennä tukemaan omaa joukkuetta. Siel on kuitenkin kentällä hieno joukkue ja yksi liigan hienoimmista valmentajista. Boikotointi ei vaikuta mihinkään muuhun kuin joukkueen budjettiin ja peliesitykseen.
 

Anapoli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Vs: Positiivisuusketju

En irtisano ruutu+ palvelua vielä vaan annan tälle Amigolle mahdollisuuden. Jos hänen avullaan aletaan taas napsimaan voittoja niin kenties jossain vaiheessa pitää lähteä vielä hallillekin. Tällä kertaa sentään yritettiin ja vielä ihan kelvollisesti. Jos tämä kortti ei tuota tulosta niin en minä siitä seurajohtoa tuomitse. Kyllä tässä oli jo hiukan tekemisen meininkiä. Paitsi jos paljastuu, että mies on täysin klesa eikä kykene kolmea peliä enempää pelaamaan. Sekin on täysin mahdollista. ;D
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
486
Vs: Positiivisuusketju

Gmoo sanoi:
Uusin hankinta ei ole kerennyt varmaan vielä edes joukkueen reeneihin ja täällä jo puhutaan, kuinka kaikkien pitäisi raahautua takaisin hallille antamaan tukensa joukkueelle ja rahansa IH OY:lle. Joitakin Ilvesfaneja on helppo miellyttää.

Kyllä. Joukkueelle pitäisi aina antaa tuki - vaikeallakin hetkellä. Sillä ei ole mitään tekemistä miellyttämisen helppouden kanssa.

Itse menen ainakin hallille. Nää jätkät kaipaa tukea ja ne syttyy kun porukka tulee katsomaan pelejä. Näillä on tavoitteena playoff-paikka ja onneksi joukkueelta löytyy uskoa omaan tekemiseen enemmän kuin faneilta ja medialta.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 684
Vs: Positiivisuusketju

Jaha, positiivinen maalintekijäaihio hankittuna, ja uutisessa jolla se kerrottiin kivasti mainos kyljessä et tuu ny kattoon ku tää Amigo painaa lötää häkkiin, tavoistani poiketen hyvin tehty siellä toimistolla. Nyt vielä ykköskorin sentteri kiitos, niin voidaan voittoputkessa harkita kunnianmetsästystä ja piipahdusta hallilla. Tuhlaamaan ruvetaan vasta kun auringonlaskunratsastajat ovat tiessään...
 

Wesse50

Rivipelaaja
Viestejä
30
Vs: Positiivisuusketju


Kyllä. Joukkueelle pitäisi aina antaa tuki - vaikeallakin hetkellä. Sillä ei ole mitään tekemistä miellyttämisen helppouden kanssa.

Näin se juuri menee, kuten jäsen C sen ilmaisi, vaikeina hetkinä se tuki on tärkeintä.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 853
Vs: Positiivisuusketju

Se on hyvä, että teitä oikeita tosifaneja löytyy sitä tukea antamaan, myös vaikeilla hetkillä ja vuodesta toiseen, vaikka joukkue "taistelee" paikoista 12-15.

Shortsipojat kiittävät.
 

Lynxlynx

On vain yksi.
Viestejä
394
Vs: Positiivisuusketju

Wesse50 sanoi:
Kyllä. Joukkueelle pitäisi aina antaa tuki - vaikeallakin hetkellä. Sillä ei ole mitään tekemistä miellyttämisen helppouden kanssa.

Näin se juuri menee, kuten jäsen C sen ilmaisi, vaikeina hetkinä se tuki on tärkeintä.

Positiivista se, että organisaatioedustustakin nyt foorumilla.

Ja pieni potentiaalinen ennakkoposi: jos nyt treidataan Vihko tai Fagge pois johonkin Repomieheen ja siihen löytyy vielä oikea sentteri, niin siinä on posia parinkin kauden edestä meidän mittapuulla. Harmi kun siinä on vielä pari jossia, mutta alku tämäkin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 240
Vs: Positiivisuusketju

Wesse50 sanoi:
Kyllä. Joukkueelle pitäisi aina antaa tuki - vaikeallakin hetkellä. Sillä ei ole mitään tekemistä miellyttämisen helppouden kanssa.

Näin se juuri menee, kuten jäsen C sen ilmaisi, vaikeina hetkinä se tuki on tärkeintä.

No en nyt sanois ihan noinkaan. Kyllä tuki on ansaittava. Koskee joukkuetta ja organisaatiota.

Minä ymmärrän tasan ja tarkkaan, miksi osalla porukasta on mennyt kuppi nurin. Voiko heitä syyttää? Vuosia jatkunut huono urheilullinen menestys on jo itsessään riittävä syy ottaa etäisyyttä. Ei kukaan jaksa hävitä määräänsä enempää.
 

tanner9

Rivipelaaja
Viestejä
51
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
Wesse50 sanoi:
Kyllä. Joukkueelle pitäisi aina antaa tuki - vaikeallakin hetkellä. Sillä ei ole mitään tekemistä miellyttämisen helppouden kanssa.

Näin se juuri menee, kuten jäsen C sen ilmaisi, vaikeina hetkinä se tuki on tärkeintä.

No en nyt sanois ihan noinkaan. Kyllä tuki on ansaittava. Koskee joukkuetta ja organisaatiota.

Minä ymmärrän tasan ja tarkkaan, miksi osalla porukasta on mennyt kuppi nurin. Voiko heitä syyttää? Vuosia jatkunut huono urheilullinen menestys on jo itsessään riittävä syy ottaa etäisyyttä. Ei kukaan jaksa hävitä määräänsä enempää.

Huono urheilullinen menestys on vain osatotuus, mutta toki tärkeä. Se tapa millä tämä huono urheilullinen tila on saavutettu on anteeksiantamatonta ja syyt tälle on ruodittu täällä sataan kertaan, joten niitä on turha enää toistaa. Joukkueelle annan tukeni, mutta eurollakaan sitä toimintaa en tue. Tässä on jotenkin myös tullut yllätyksenä, että kannattamisen aitous mitataan suoraan kannetuissa euroissa.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 248
Vs: Positiivisuusketju

tanner9 sanoi:
Huono urheilullinen menestys on vain osatotuus, mutta toki tärkeä. Se tapa millä tämä huono urheilullinen tila on saavutettu on anteeksiantamatonta ja syyt tälle on ruodittu täällä sataan kertaan, joten niitä on turha enää toistaa. Joukkueelle annan tukeni, mutta eurollakaan sitä toimintaa en tue. Tässä on jotenkin myös tullut yllätyksenä, että kannattamisen aitous mitataan suoraan kannetuissa euroissa.
Ei sitä toki voi suoraan mitata kannetuilla euroilla, mutta miten se kannattaminen sinun kohdallasi sitten ilmenee? Minä en ainakaan pysty kannattamaan joukkuetta muuten kuin olemalla läsnä peleissä ja ehkä joskus pienen positiivisen ilmapiirin luomisella joukkuetta kohtaan.
 

Wesse50

Rivipelaaja
Viestejä
30
Vs: Positiivisuusketju

Näin se minunkin kohdallani menee (siis viittaan Artsiin), vain olemalla läsnä ja lunastamalla lipun/kausarin. Lisäksi yritän useimmiten houkutella joitakin kavereita mukaan. Kannatan nimenomaan joukkuetta ja [i]toivon[/i], että pienet roponi käytetään joukkueen menestyksen edistämiseen, kuten eilen on tehty hankkimalla vahvistusta joukkueeseen.

Ymmärrän myös, että ammattilaisurheilu vaatii taustaorganisaation. Sen kaikki toiminta pitää luonnollisesti suuntautua joukkueen mestykseen. Arvaan, että monen mielestä tämä tuntuu jossain määrin naivilta.
 

tanner9

Rivipelaaja
Viestejä
51
Vs: Positiivisuusketju

Artsi sanoi:
tanner9 sanoi:
Huono urheilullinen menestys on vain osatotuus, mutta toki tärkeä. Se tapa millä tämä huono urheilullinen tila on saavutettu on anteeksiantamatonta ja syyt tälle on ruodittu täällä sataan kertaan, joten niitä on turha enää toistaa. Joukkueelle annan tukeni, mutta eurollakaan sitä toimintaa en tue. Tässä on jotenkin myös tullut yllätyksenä, että kannattamisen aitous mitataan suoraan kannetuissa euroissa.
Ei sitä toki voi suoraan mitata kannetuilla euroilla, mutta miten se kannattaminen sinun kohdallasi sitten ilmenee? Minä en ainakaan pysty kannattamaan joukkuetta muuten kuin olemalla läsnä peleissä ja ehkä joskus pienen positiivisen ilmapiirin luomisella joukkuetta kohtaan.

Jos on kasvanut pienestä asti Ipan väreissä, niin ei sitä omaa joukkuetta voi vaihtaakaan enää – tai voisi varmaan, mutta ei se samalta tuntuisi kuitenkaan. Asiahan on myös täysin absurdi, koska Ilves on joukkueeni. Oma urani Ilveksen kannattajana on tarjonnut yhden hopean (-97) ja pronssin (-03). Mestaruuden aikaan Zamponit kiinnosti enemmän, joten niitä en nyt laske omaan aikakauteen. Nykyään kannattaminen on sitten jotain muuta. Satunnaisesti tulee käytyä Ilveksen vieraspeleissä ja silloin tällöin radiosta tulee kuunneltua matsi. Se, etten kanna kassaan yhtään euroa ei vähennä sitä faktaa etteikö Ilves olisi minulle enää sydämen asia. Itse olen aidosti sitä mieltä, että uudelta pohjalta pitäisi aloittaa ja koska iso-V ei myy, niin sitten se on se surullisin vaihtoehto. Mikäli se sen jälkeen vaatii korpivaelluksen alasarjoissa, niin itse olen siihen valmis, jos se antaa meille mahdollisuuden taistella kärkiporukoissa terveellä pohjalla vuodesta toiseen. Itse koen olevani hyvä kannattaja niin kauan, kun Ilves pysyy sydämen asiana ja tällä hetkellä koen oman ratkaisun olevan parasta seuralle mitä voin antaa.

edit. perheelläni on ollut muutama kausari varmaan sieltä ehkä juuri -85 vuodesta aina tuonne 2013 asti.
 

raifan

Rivipelaaja
Viestejä
17
Vs: Positiivisuusketju


[/quote]

Oma urani Ilveksen kannattajana on tarjonnut yhden hopean (-97) ja pronssin (-03). Mestaruuden aikaan Zamponit kiinnosti enemmän, joten niitä en nyt laske omaan aikakauteen. [/quote]

Kröhöm! Hopea 1998 ja pronssi 2001. :)
 

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
314
Vs: Positiivisuusketju

Jaahas, n.2.5kk tätä vuotta vielä jäljellä. Saadaankohan positiivisia (oikeasti hyviä!!) uutisia vuodenvaihteen jälkeen, toivottovasti. Innolla odotan ;)
 

Nulikka

Guest
Vs: Positiivisuusketju

N.B.I 76 sanoi:
Jaahas, n.2.5kk tätä vuotta vielä jäljellä. Saadaankohan positiivisia (oikeasti hyviä!!) uutisia vuodenvaihteen jälkeen, toivottovasti. Innolla odotan ;)

Onko jotain kerrottavaa vai perustuuko tämäkin odottelu siihen, että joku täällä foorumilla on joskus sanonut, että vuodenvaihteessa tapahtuu?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 824
Vs: Positiivisuusketju

Nulikka sanoi:
N.B.I 76 sanoi:
Jaahas, n.2.5kk tätä vuotta vielä jäljellä. Saadaankohan positiivisia (oikeasti hyviä!!) uutisia vuodenvaihteen jälkeen, toivottovasti. Innolla odotan ;)

Onko jotain kerrottavaa vai perustuuko tämäkin odottelu siihen, että joku täällä foorumilla on joskus sanonut, että vuodenvaihteessa tapahtuu?

Eihän sua pitänyt enää edes ilveksen asiat kiinnostaa?Poistu nyt syöpäläinen vaan foorumilta niin kuin sanoit.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
486
Vs: Positiivisuusketju

Gmoo sanoi:
Se on hyvä, että teitä oikeita tosifaneja löytyy sitä tukea antamaan, myös vaikeilla hetkillä ja vuodesta toiseen, vaikka joukkue "taistelee" paikoista 12-15.

Shortsipojat kiittävät.

Niin, jos minä kannustaisin vain silloin, kun joukkue menestyisi niin joku saattaisi sanoa minua gloryhuntteriksi. Toki, se on myönnettävä, että suurin osa meistä suomalaisista on sellaisia ja meitä kutsutaankin ihan syystä menestyskansaksi. Ei siinä mitään.

Toi shortsipoikahomma on jo niin väsynyttä, että kannattaa mennä lepäämään. Kenelle toimiston ihmiselle tai johtoportaassa olevalle henkilölle on edullista se, että Ilves tekee tappiota? Vastaus: ei kenellekään.

Eri asia on, että riittääkö nykyisellä managementilla ja office-porukalla nostaa Ilves sinne missä sen kuuluisi olla. Mikäli ei riitä, niin tuskin kukaan silloin kiittää. Ei edes shortsipojat.

HeGe41 sanoi:
Minä ymmärrän tasan ja tarkkaan, miksi osalla porukasta on mennyt kuppi nurin. Voiko heitä syyttää? Vuosia jatkunut huono urheilullinen menestys on jo itsessään riittävä syy ottaa etäisyyttä. Ei kukaan jaksa hävitä määräänsä enempää.

Olet asian ytimessä. Itse olen oppinut ymmärtämään, että jääkiekko on lopulta vain jääkiekkoa ja fanina en pysty määrääni enempää auttamaan. Siksi monta vuotta kestänyt kaukosuhteeni Ilvestä kohtaan on muuttunut koko ajan läheisemmäksi. Pyrin auttamaan kaikin tavoin Ilvestä, ja luomaan positiivista ilmapiiriä. Jos ei muuten, niin ihan vaan sen helvetin hienon Ilves-Perheen takia.
 
Ylös