Vs: Positiivisuusketju
Gmoo sanoi:
Se on hyvä, että teitä oikeita tosifaneja löytyy sitä tukea antamaan, myös vaikeilla hetkillä ja vuodesta toiseen, vaikka joukkue "taistelee" paikoista 12-15.
Shortsipojat kiittävät.
Niin, jos minä kannustaisin vain silloin, kun joukkue menestyisi niin joku saattaisi sanoa minua gloryhuntteriksi. Toki, se on myönnettävä, että suurin osa meistä suomalaisista on sellaisia ja meitä kutsutaankin ihan syystä
menestyskansaksi. Ei siinä mitään.
Toi shortsipoikahomma on jo niin väsynyttä, että kannattaa mennä lepäämään. Kenelle toimiston ihmiselle tai johtoportaassa olevalle henkilölle on edullista se, että Ilves tekee tappiota? Vastaus: ei kenellekään.
Eri asia on, että riittääkö nykyisellä managementilla ja office-porukalla nostaa Ilves sinne missä sen kuuluisi olla. Mikäli ei riitä, niin tuskin kukaan silloin kiittää. Ei edes
shortsipojat.
HeGe41 sanoi:
Minä ymmärrän tasan ja tarkkaan, miksi osalla porukasta on mennyt kuppi nurin. Voiko heitä syyttää? Vuosia jatkunut huono urheilullinen menestys on jo itsessään riittävä syy ottaa etäisyyttä. Ei kukaan jaksa hävitä määräänsä enempää.
Olet asian ytimessä. Itse olen oppinut ymmärtämään, että jääkiekko on lopulta vain jääkiekkoa ja fanina en pysty määrääni enempää auttamaan. Siksi monta vuotta kestänyt kaukosuhteeni Ilvestä kohtaan on muuttunut koko ajan läheisemmäksi. Pyrin auttamaan kaikin tavoin Ilvestä, ja luomaan positiivista ilmapiiriä. Jos ei muuten, niin ihan vaan sen helvetin hienon Ilves-Perheen takia.