Ilveksenmiäs sanoi:
Itseäni ei haittaa, vaikka Ilves ei voittaisi yhtään mestaruutta enää elinaikanani.
Haaveeni on, ettei tarvitse enää kuunnella ivaa ja pilkkaa. Kun media kauden alussa listaa mitalisuosikit, niin Ilves on mukana väh. mustana hevosena. Se varsinainen menestys on sitten monista asioista kiinni.. mm. muiden joukkueiden tekemisestä.
Kuitenkin.. jos Ilves onnistuu nousemaan vaikkapa Jypin tasoiseksi organisaatioksi. Sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta, varsinkaan uuden hallin myötä. Niin väistämättä tulee jossain kohtaa myös jonkin väristä metallia.
Oikeasti kilpailukykyinen rosteri ja oikeasti edes realistiseksi tavoitteeksi top kuusi sijoitukset. Tätä itse henk.koht. haluan ja se riittää.
Muiden seurojen kannattajien silmin Ilves on joko naurunaihe, tai harmiton symppis. Haluan Ilveksestä harmittavan ja ärsyttävän.
Kaikella kunnioituksella järkytyin suorastaan tekstistä! Ollaan aivan erilaisia faneja sitten. Minulle ei todellakaan kelpaa mikään muu kuin mestaruuden tavoittelu.
Aina, niinkuin tällä kaudella se ei ole ollut realistista, mutta mielestäni kaiken tekemisen pitäisi aina tähdätä siihen, että mestaruus on tavoitteena. Toki olisin tyytyväinen ensi kaudella suoraan puolivälieräpaikkaan, mutta se ei silti tyydyttäisi minua.
Toivon, ettei monikaan muu ajattelisi samanlailla, kuin Ilveksenmies.Täällä on kaikki mahdollisuudet luoda organisaatio Suomen huipulle ja ainakin minä haluan ja todellakin uskon, että Ilveksen organisaation tavoite on olla mestari muutaman vuoden sisään, viimeistään uuden hallin ensimmäisinä kausina.
Ymmärtäisin, jos oltaisiin Mikkeliläisiä Jukureitten faneja. Heillä ei tule ikinä olemaan kovin suuri mahdollisuus olla taistelemassa kannusta. Tampereella siihen on todellakin hyvin realistiset mahdolisuudet
Jos en itse uskoisi organisaation tavoitteena olevan lähitulevaisuudessa mestaruus, lopettaisin Ilveksen otteiden seuraamisen täysin kokonaan lopullisesti saman tien.
Minulle ei todellakaan riitä pelkkä osallistuminen, keskinkertainen menestyminen ja kuhan meille ei vain naurettaisi ja ivattaisi.
Periaatteessa itsellä ei ole muita tavoitteita olekkaan Ilveksen osalta, kuin mestaruus ja viime kevään jälkeen sekään ei enää riitä ihan täydellisyyteen vaan matkalla kannuun pleijareissa pitää tiputtaa vielä tappara kesälomille.
Vaatimattomasti, silloin olen tyytyväinen, todella tyytyväinen!