Luin tältä foorumilta, että penkki ei reagoi mihinkään ja tunne on tapettu. Lisäksi täysin virkamiesmäiseen kiekkoiluun menty.Mää en osaa päättää mikä tuottaa mulle eniten mielihyvää.
-Palveen maali 2,7 sekuntia ennen loppua
-Pellin reaktio penkillä Palveen maaliin
-Koko penkin reaktio Palveen maaliin
Mä olin ainakin yksi näistä räksyttäjistä, koska olin loputtoman turhautunut surkeisiin kotipeleihin. Mutta niin kun jossain toisessa ketjussa mainitsin, niin tammi-helmikuun vaihteen "ruuhkaviikolla" tapahtui jotain, mistä nähtiin maistiaisia Vaasassa ja jonka kliimaksin koen vielä olevan tuloillaan. En usko Palveen 2-1 maalin jäävän meidän tämän kauden huippuhetkeksemme. Aistin jonkun nousevan..Luin tältä foorumilta, että penkki ei reagoi mihinkään ja tunne on tapettu. Lisäksi täysin virkamiesmäiseen kiekkoiluun menty.
Positiivista on, että se ei näiden liikkuvien kuvien puolesta näytä kauheasti pitävän paikkaansa
Okei tää Ilveksen Instagramiin!
Itselläkin tuntui pahalta meidän fanien puolesta ne kotipelien ihmeelliset sekoilut ja tuli varmasti itselläkin kritiikkiä annettua, mutta ei pelitavallisista asioista, vaan enemmän ehkä siitä tietynlaisesta haluttomuuden näköisestä henkisestä puolesta, mikä ei selkeästi pitänyt edes paikkaansa sekään, koska nämä käännettiin.... Veikkaan kropan ja pollan olleen aika jumissa otteluruuhkista ja treeneistä, koska juuri nyt se peli on näyttänyt dominoivalta.Mä olin ainakin yksi näistä räksyttäjistä, koska olin loputtoman turhautunut surkeisiin kotipeleihin. Mutta niin kun jossain toisessa ketjussa mainitsin, niin tammi-helmikuun vaihteen "ruuhkaviikolla" tapahtui jotain, mistä nähtiin maistiaisia Vaasassa ja jonka kliimaksin koen vielä olevan tuloillaan. En usko Palveen 2-1 maalin jäävän meidän tämän kauden huippuhetkeksemme. Aistin jonkun nousevan..