raitapaita
Rivipelaaja
Olen vasta 25-vuotias, joten saatan ehkä joskus nähdä, kun Ipa pelaa finaaleissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko viime kauden sijoitus sit parempi kuin pronssipeli?Kausi ohi ja ne ronssiset paskalaatat voitte liiga tunkea niin syvälle Raumanmeren pohjaan, että niitä ei sieltä kukaan kaiva!
Kyllä varmaan näet. Minä olen 77 vuotta ja nähnyt useita mestaruuksiakin. Finaaleita ei vaan erikseen pelattu ennen vanhaan.Olen vasta 25-vuotias, joten saatan ehkä joskus nähdä, kun Ipa pelaa finaaleissa.
Kyllä varmaan näet. Minä olen 77 vuotta ja nähnyt useita mestaruuksiakin. Finaaleita ei vaan erikseen pelattu ennen vanhaan.
Paskaa sieltä puntista kuitenkin valui. Ei ehkä paskottu housuun kirjaimellisesti, mutta kyllä sitä paskaa oli sinne housuun taas jostain tullut.Housuun ei kyllä paskottu, vuosikymmeniin ei olla noin taistelevaa ja henkisesti vahvaa Ilvestä nähty ja piste.
Lukon tappio SaiPalle oli isompi shokki kuin Ilveksen KalPalle. KalPahan tässä suosikki runkosarjan voimasuhdearvioiden perusteella olikin. Eikä tätä nyt voi sulamiseksi kutsua tällä kertaa.
Onneksi kiekko on tauolla puoli vuotta, koska ei olisi mitään motivaatiota marssia hallille ihan lähiaikoina. Syksyllä sitä motivaatiota toivottavasti taas löytyy, mutta kyllä tarvitsee nyt ottaa henkilökohtaisesti askel taaksepäin, kun tällaiset mitättömät asiat syövät miestä aivan saatanasti. Onneksi tämä on loppujen lopuksi vain kiekkoa.