Jos otetaan lista tarkempaan syyniin niin:
Suomesta mun viestit on olleet ylenpalttisen posia koko kaudelta (johtuen siitä että Supi on suorittanut koko kauden överi tasolla) <3
-Ei voi pyöritellä tällä kaudella mua tervassa ja höyhenissä.
Yleisömääristähän olin ennen kauden alkua sitä mieltä että tavoitteisiin ei päästä ja naapuri menee ohitse, ne on vielä kiikun kaakun kuinka käy. Ja taidetaan viile kautta olla edelleen jäljessä. Plus tälle kaudelle Ilves on pakostakin lisännyt ilmaislippuja ja aleja. Veikkaan että tuotto tulee olemaan myös viime kautta jäljessä, vaikka kaikessa oli tarkoitus mennä eteenpäin.
-Ei vielä tervaa ja höyheniä siis.
Pennanen on myös ollut edustettuna mun viesteissä sekä Batmanina että Jokerina. Hyvää ja pahaa. Roppakaupalla enemmän pettymystä, mutta en ole ollut yksin mielipiteen kanssa, että kotiyleisölle on tarjottu melko apaattinen pelikokemus. Ja vielähän se Pennasen lopullinen menestys punnitaan.
-Ei vielä tästäkään voi mua pyöritellä.
Näppilästä kävin myös ihan viimeiseksi antamassa posin kun joukkueella luistin kulki ja taklaukset oli painavia.
-Kevät pyöräyttää arvion.
Tanska/Merikivi akselista voi antaa tervaa ja höyheniä jos joku haluaa, mutta edelleen olen mieltä että tuolla laadulla mitä heillä on käyttää on menty altalipan vaikka prosentit nyt näyttävät taas hyvää trendiä.
Tästä saatan olla valmis kauden jälkeen kunnon kylvetykseen silti, kiitos