38 Special
Luottopelaaja
Mikko Pukka.Ketä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Mikko Pukka.Ketä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Liuksiala.Ketä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Ilves on viimeinen. Ja tippuu Mestikseen.
On meinaan häviöllä Sveitsin mestarille juurikin.
Mika LehtoKetä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Kristian on Vammalassa syntynyt mutta ei taida siellä olla vetänyt piirtoakaan jäälleMika Lehto
Valtteri Pihlajamäki
Kristian Antila
Edellä jo mainittujen lisäksi Kallu Numminen. Ilvesläinen maalivahti, nuorempi Peltovirran veljeksistä, mutta saattaapi olla, että jäi a-junnuihin eikä liigaan asti päässyt. Isoveli oli Juha, isä Vilho Jukka, mutta tätä molaria, joka muuten oli fiksuin näistä, en muista. Vähän lipsui sivuraiteelle, mutta haitanneekoKetä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Ilves-legenda Juho Liuksiala. Put some respect on his name.Ketä pelaajia nykyisestä Sastamalasta muuten on kautta-aikain edes noussut liigajäille. Kuka osaa vastata?
Oli pakko varuiks ottaa talteen. Koska kyseessä on kuitenkin Ilves. Valmentajien hautausmaa.Hölö ei tule saamaan potkuja, vaan Ilveksessä luotetaan päävalmentajaan.
Arvasin, että joku ottaa sen talteen. Tosin onhan se ihan oikeutettua. Mä ainakin haluan uskoa ettei hölöä potkita ja luotetaan prosessiin.Oli pakko varuiks ottaa talteen. Koska kyseessä on kuitenkin Ilves. Valmentajien hautausmaa.
Joo siis samaa mieltä! Enemmän otin huumorilla talteen, juuri noista syistä mitä mainitsinArvasin, että joku ottaa sen talteen. Tosin onhan se ihan oikeutettua. Mä ainakin haluan uskoa ettei hölöä potkita ja luotetaan prosessiin.
Minä myös.Tälläkin kaudella ipa1970 tai EFM nappaa itselleen vähintään pelikiellon
Rakitic tekee saman tällä tahdillaTälläkin kaudella ipa1970 tai EFM nappaa itselleen vähintään pelikiellon
Ilmoitin sen jo itse, etkö huomannut? Täällä kun saa kauden aikana vain nuolla Timon pyllyä. Mutta keväällä saa sitten taas haukkua?Rakitic tekee saman tällä tahdilla
Timon ahteri on märkä läpi talven.Ilmoitin sen jo itse, etkö huomannut? Täällä kun saa kauden aikana vain nuolla Timon pyllyä. Mutta keväällä saa sitten taas haukkua?
Se on sitten sun ja @rakitic n homma kuivata se muiden foorumilaisten eritteistä. Ostanko teille vessapaperit vai käytättekö kausikorttejanne pyyhkimiseen?Timon ahteri on märkä läpi talven.
Jätkä on ennustajaRakitic tekee saman tällä tahdilla
Se oli hyvin ennustettu. 1/2 jo osui.Tälläkin kaudella ipa1970 tai EFM nappaa itselleen vähintään pelikiellon