Luikaus
Luottopelaaja
Toivottavasti ei vessanpytynSvej tekee pytyn voittavan maalin
Toivottavasti ei vessanpytynSvej tekee pytyn voittavan maalin
Tänäänkin ihan näkymätön, itse en tekisi jatkoja.Tänä vuonna Supille vuoden jatkosoppari
Rautanenkin kelpasi kokoonpanoon ja Suppo haahuili hallin käytävillä.Tänäänkin ihan näkymätön, itse en tekisi jatkoja.
Peli on tasan 2-2.Tästä pelistä kun joukkue taistelisi tasoihin niin lupaan käydä ostamassa Okko Kangasniemen nimellä ja numerolla kirotun valkoisen erikoispaidan
Ei ole enääPeli on tasan 2-2.
Niin, mitä sitten? Kyse oli tasoituksesta.Ei ole enää
Kunhan vain kommentoinNiin, mitä sitten? Kyse oli tasoituksesta.
Eihän nämä pelit voi päättyä tasan eli @Eetu Fucking Mäkiniemi varmaankin käy tilaamassa paidan puheidensa mukaisesti.Kunhan vain kommentoin
Niin tosiaan, nyt on noustu jo kaksi kertaa tasoihin.Meinasitko monta paitaa ostaa? @Eetu Fucking Mäkiniemi
Varmaan saadaan paidasta kuva?Pitää käydä perkel tarkistaan mitä oon kirjoittanut kai se on ainakin yksi pakko hakea, ..tun Ilves
Tarviiko, kuinka monella on Kangasniemen paita Arenalla ei vaan ei se paita päällä varmaan voi kävellä hallilla. Laitan jonkun kuvan vielä kyllä. Hieno peli, muistot jää elämään!Varmaan saadaan paidasta kuva?
"Tunnusta väriäTarviiko, kuinka monella on Kangasniemen paita Arenalla ei vaan ei se paita päällä varmaan voi kävellä hallilla. Laitan jonkun kuvan vielä kyllä. Hieno peli, muistot jää elämään!
Ei mikään uskomaton ennuste (joskin tehty Saipan käsittämättömän voittoputken aikana), mutta osui ja upposi:Laitetaan nyt tänne asti kerta ennustuksen mukaisella tiellä ollaan. Ennen illan peliä ennakkoon kirjoittelin, että Saipa pelaa loppuvuoden 1ppg keskiarvolla ja siltä se tosiaan näytää, tietäjät tietää
(Joskin pelillisesti vain 1piste oli ehkä jopa vääryys)
Niin voittaa!Mäntykivi voittaa ens kaudella pistepörssin.