FightBackIpa
Luottopelaaja
Olis hienoa jos jatkaisi, potentiaali on niin iso.Ehdottomasti, olisi kruununjalokivi Niemelän peluutuksessa. Uskonkin, että jatkaa. Näin ainakin olen kuullut.
Olis hienoa jos jatkaisi, potentiaali on niin iso.Ehdottomasti, olisi kruununjalokivi Niemelän peluutuksessa. Uskonkin, että jatkaa. Näin ainakin olen kuullut.
Toisaalta kamppailupelaamisen heikkous on vaivannut miestä koko uran ajan. Ei ole helppo muuttaa.Kyllähän oman maalin takana oli useampaan otteseen melkoisen velttoa pelaamista. Tuohon täytyy saada muutosta, jos jatkaa täällä.
Siis kyllä me JYP:ille todella paljon Nikusta maksettiin. Siihen päälle sitten Nikun muutaman kuukauden palkka, että en mää tota 300k mahdottomana pitäisi.Onko täällä tullut esiin faktoja Nikun tämän kauden hinnasta?
Sain toisen tai kolmannen käden tietoa että Ipa olisi maksanut 300k herran palveluksista. En väitä todeksi, mutta näin kysymyksen muodossa heitän tänne palloa?
Minulle on sanottu faktana 100 000 pelaajalle ja toinen samanlainen Jypille. Pidän lähdettä luotettavana.Onko täällä tullut esiin faktoja Nikun tämän kauden hinnasta?
Sain toisen tai kolmannen käden tietoa että Ipa olisi maksanut 300k herran palveluksista. En väitä todeksi, mutta näin kysymyksen muodossa heitän tänne palloa?
Eihän meidän Nikulle tarvinnut maksaa kuin palkka.Minulle on sanottu faktana 100 000 pelaajalle ja toinen samanlainen Jypille. Pidän lähdettä luotettavana.
Ei myt noissa summissa kuiteskaan liikuta..Onko täällä tullut esiin faktoja Nikun tämän kauden hinnasta?
Niin palkkaa tuossa Nikun osuudessa tarkoitettiinEihän meidän Nikulle tarvinnut maksaa kuin palkka.
Tuskin tätä enempää on maksettu tai siten se on tehty ilman, että Ripa tiesi asiasta., Sen verran tarkan euron miehenä on johtanut organisaatiota.Minulle on sanottu faktana 100 000 pelaajalle ja toinen samanlainen Jypille. Pidän lähdettä luotettavana.
Tuskin tätä enempää on maksettu tai siten se on tehty ilman, että Ripa tiesi asiasta., Sen verran tarkan euron miehenä on johtanut organisaatiota.
Joka tapauksessa aika vähän saatiin euroille tässä tapauksessa vastinetta.
Ei ole palaamassa Jyväskylään hetkeen.Kuulin sellaista, että Niku olisi hylännyt Jypin sopimustarjouksen. En tiedä tarkoittaako sitä, että Jyppi luopuu kokonaan leikistä vai onko resursseja vielä parantaa tarjousta.
Edelleenkin haluaisi mielummin pelata Jyväskylässä.Ei ole palaamassa Jyväskylään hetkeen.
Ja Viitanen on kun lähtee, kuten tiedämme. Päävalmentaja vaihtumassa, mutta mä taas kuvittelisin, että suurin este paluulle on Hämäläinen. Voin toki olla väärässäkin.Edelleenkin haluaisi mielummin pelata Jyväskylässä.
Jos sieltä herrat Heiskanen, Viitanen, Hämäläinen lähtee ja saavat hyvän valmentajan sisään, niin voi hyvinkin vielä palata Jypinkylään.
Ensi kausi vaan voi tulla liian nopeasti vastaan, kun Ujt ja valmentaja vielä haussa.
Edelleenkin, ainoa jonka kanssa on ollut ongelmia on Hämäläinen. Viitasen kanssa välit ovat hyvät, Heiskasen kanssa käsittääkseni ok.Edelleenkin haluaisi mielummin pelata Jyväskylässä.
Jos sieltä herrat Heiskanen, Viitanen, Hämäläinen lähtee ja saavat hyvän valmentajan sisään, niin voi hyvinkin vielä palata Jypinkylään.
Ensi kausi vaan voi tulla liian nopeasti vastaan, kun Ujt ja valmentaja vielä haussa.