Ei järkeä Ilveksen kannalta imo.Jyväskylän huhujen mukaan pyytää yli300000 ens kaudesta..
Ei kenenkään Liigassa olevan kannaltaEi järkeä Ilveksen kannalta imo.
HIFK:lla ei rahat lopu.Ei kenenkään Liigassa olevan kannalta
Eikös sielläkin ole budjetti laskemassa?HIFK:lla ei rahat lopu.
Onhan sielläEikös sielläkin ole budjetti laskemassa?
HC Ajoie olisi siis täydellinen niin pääsisi Jerryn ja Oulan kanssa pelaamaanHifki juuri on laskemassa budjettia ihan reilusti ensi kaudeksi.
Minun tietääkseni Ilves on vahvoilla Nikun suhteen jos Suomessa jatkaa, mutta jos tuo palkkapyyntö pitää paikkansa, niin tuskin on Suomessa jatkamassa.
Ja Nättinen menee sinne myös. Aika pataljoona SuomestaHC Ajoie olisi siis täydellinen niin pääsisi Jerryn ja Oulan kanssa pelaamaan
Vaikuttaa jotenkin siltä, että haluaisi jatkaa Suomessa, kun ylipäänsä on ollut näitä huhuja, että hylkäsi Jypin tarjouksen ja Ilveskin jollain tasolla neuvottelee edelleen.Hifki juuri on laskemassa budjettia ihan reilusti ensi kaudeksi.
Minun tietääkseni Ilves on vahvoilla Nikun suhteen jos Suomessa jatkaa, mutta jos tuo palkkapyyntö pitää paikkansa, niin tuskin on Suomessa jatkamassa.
Kyllä minäkin sen pyynnin ymmärrän.Niin no, onhan se Turunenkin 300k€ saamassa.
Itse ymmärrän täysin tuon pyynnin.
Ihan linjassa tuo pyynti on mun mielestä.Niin no, onhan se Turunenkin 300k€ saamassa.
Itse ymmärrän täysin tuon pyynnin.
Niin ja esim. Jokipakka taisi saada noin 230k€.Ihan linjassa tuo pyynti on mun mielestä.
Pakkien pistepörssin voittajalle nyt joutuu maksaan aika paljon.
Tuskin Lancasterin tämän kauden sopimus kovin halpa oli. Ei nyt tietenkään 300k, mutta puhutaan varmaan muutaman kymmenen tuhannen erosta.
Ei 300k tähtipakille ole kuin yksi rooli.300k on ihan OK tähtipakista oikeassa roolissa.