Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HeGe41 sanoi:Mää vähän maistelen ens kautta.
Keränen-Sandell-Koivula
Maistui hyvälle.
Ilveksenmiäs sanoi:Olen aivan varma, että jos Ilves tästä jatkoon kampeaa, niin Sandell pelaa vielä tällä kaudella. Mahdollisuus pelata Ilveksen paidassa välierissä olisi sen verran harvinaista, ettei malttaisi jättää käyttämättä. Ensikaudesta ei taas tiedä mitään, vaikka tulevaisuus valoisalta näyttääkin, eikä Sami ole enää junnu.
El Reino sanoi:HeGe41 sanoi:Mää vähän maistelen ens kautta.
Keränen-Sandell-Koivula
Maistui hyvälle.
Hyvältä tuo tuntuu, mutta onko kolme liiaksi kiekkoa pitävää ja pelinrakentamisesta tykkäävää samassa ketjussa?
Keränen-Sandell-Meskanen
Rautiainen-Laakso-Koivula
D'Amigo-X-Liuksiala
Suomi-X-Kuronen
Masce sanoi:El Reino sanoi:HeGe41 sanoi:Mää vähän maistelen ens kautta.
Keränen-Sandell-Koivula
Maistui hyvälle.
Hyvältä tuo tuntuu, mutta onko kolme liiaksi kiekkoa pitävää ja pelinrakentamisesta tykkäävää samassa ketjussa?
Keränen-Sandell-Meskanen
Rautiainen-Laakso-Koivula
D'Amigo-X-Liuksiala
Suomi-X-Kuronen
Hyvin samankaltainen näkemys on itselläni El Reinon kanssa. Rightin miehet oikealla ja Koivula tekee ensi kaudella tuhoisaa jälkeä Rautiaisen kanssa, kun saa tuon napsun lisää luisteluun kesän aikana. Nelosen keskelle varmaankin voi jo sovitella Juhani Tammista, joten ei tuohon oikein jää enää ruutua kuin vain kolmossentterille. Itse olisin Suomelle hakenut uutta nousua Mestiksestä, mutta pudotuspeleissä on näyttänyt kyllä hyödyllisyytensä myös puolustavammassa roolissa. Hyvällä mallilla alkaa olemaan hyökkäyskalusto, pakisto sitten enemmän levällään.
Voimahyökkääjä sanoi:Eikös Sami ole ollut jo jäällä pidemmän aikaa? Tuskinpa pelailemassa tälläkaudella nähdään, mutta erittäin hienoja uutisia että kuntoutuminen hyvässä vaiheessa ja kesän treeneissä ei ilmeisesti tarvitse jarrutella.
Ilveksenmiäs sanoi:Olen aivan varma, että jos Ilves tästä jatkoon kampeaa, niin Sandell pelaa vielä tällä kaudella. Mahdollisuus pelata Ilveksen paidassa välierissä olisi sen verran harvinaista, ettei malttaisi jättää käyttämättä. Ensikaudesta ei taas tiedä mitään, vaikka tulevaisuus valoisalta näyttääkin, eikä Sami ole enää junnu.
Torsti sanoi:Ilveksenmiäs sanoi:Olen aivan varma, että jos Ilves tästä jatkoon kampeaa, niin Sandell pelaa vielä tällä kaudella. Mahdollisuus pelata Ilveksen paidassa välierissä olisi sen verran harvinaista, ettei malttaisi jättää käyttämättä. Ensikaudesta ei taas tiedä mitään, vaikka tulevaisuus valoisalta näyttääkin, eikä Sami ole enää junnu.
Ei varmasti pelaa, jos ei lääkäri anna lupaa. Ei kyse ole malttamisesta tai malttamattomuudesta, ammattiurheilija ei todellakaan lähde pelaamaan, jos ei terveystilanne anna myöden.
HeGe41 sanoi:Itse lähtisin etsimään Sandellin haastajaa / paikkaajaa, eli Laakso olisi lähtökohtaisesti kolmossentteri. Keskusta tulisi tietysti aika kallis tällä tavalla. Ei ehkä ole realistista kuitenkaan.
Gmoo sanoi:Samaa mieltä yläpuolella, että kyllä Sandellille haastajaa kannattaisi ehdottomasti etsiä, koska kukaan ei voi tietää, palaako mies omalle tasolleen loukkaantumisen jälkeen.
IkuisestiILVES sanoi:Ässästä oli juttu maikkarin urheiluruudussa. Näkyy kun hommaa katsomoon ilmaiset tunnukset.
Oli mukava nähdä mies luistimilla ja palo tuntuu olevan kova päästä kentälle.