Samuli Ratinen

Soho

Tähtipelaaja
Kovin vähissä on matsit jossa ei tarvitse päätä puistella kun katselee herran peliä. Hyviä esityksiä seuraa samassa pelissä lähes toistuvasti ihmeelliset koomailut.

Tämä on asia mikä hiertää itseäni eniten. Näkispä yhden ehjän esityksen.
Tänään nähtiin onneksi Ratisen parempaa puolta enemmän. Josko se siitä lähtisi taas tasoittumaan. Kiekkoa vaan liikkeelle, mieshän osaa syöttää kun ei sorru liikaa hautomaan. Saattaa olla meille tosi tärkeä pelaaja tuon vahvan liikkeensä ja kamppailunsa ansiosta keväällä.

tynamo

Luottopelaaja
Ratinen saanut pelisilmän joululahjaksi? Vaiko vain uuden kädet?

Huipputekemistä viime aikoina ja todella vastannut huutoon. Toivottavasti saa pitää paikkansa ykkösessä Suomen paluun jälkeenkin.
Jäsen ZikZakille - näin se kausi kuljettaa.

Niin ja pyyhi nyt kyyneleet ja kohti huomista :)

JärvisenPera

Luottopelaaja
Paljon siellä hyvää tänään oli tekemisessä pois lukien se yksi täysi koomailu siinä viivalla. Eikä siikä mitään, että virheitä sattuu, mutta sen jälkeen selän suoristaminen omiin luistellessa oli mielestäni aika hävytön. Toivottavasti sai siitä sapiskaa joukkueelta tai valmennukselta.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Jos näin niin miksi haukut Ratista ylivoimaisesti eniten?Ei varmasti ole ollut joukkueen ylivoimaisesti paskin?
Tää keskustelu on oikeastaan aivan turha sun kanssa. Sulla on aivan samallalailla laput silmillä mitä tulee esim Nättiseen.

Helvetin kärkkäästi olet aina täällä uhriutumassa Ratisen vuoksi.

tynamo

Luottopelaaja
Kuulosti kyllä enemmän vittuilulta kuin kehuilta.
Vaan ei ollut. Kyllähän miehellä on ollut vahvojakin kausia kauden sisällä. Haaste on siinä, että yleensä se vaihteluväli nähdään yksittäisen pelin sisällä. Ja ääripäät ovat todella räikeät; huikeat pyörähdykset paineen alta pois ja ykkösluokan tekopaikka vs. täysin paineettomana kiekon sähläys vastustajalle ylivoimalla ja 2v1 hyökkäys omiin.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Eikä siinä ei kaikista tarvi tykätä,en minäkään Nättisestä niin välitä mutta olen kehunut Nättistä monesti kun siihen on ollut aihetta.Mua hämää tää että ihmiset vois yrittää kattoo vihansa taakse ja antaa vähän posia silloin kun siihen aihetta sen sijaan että hakemalla hakee jotain oksennettavaa tämän "vihaamansa" pelaajan päälle.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Vaan ei ollut. Kyllähän miehellä on ollut vahvojakin kausia kauden sisällä. Haaste on siinä, että yleensä se vaihteluväli nähdään yksittäisen pelin sisällä. Ja ääripäät ovat todella räikeät; huikeat pyörähdykset paineen alta pois ja ykkösluokan tekopaikka vs. täysin paineettomana kiekon sähläys vastustajalle ylivoimalla ja 2v1 hyökkäys omiin.
Näin tämän myönnän mutta toisaalta Ratinen juuri omilla taidoillaan pääsee näille ratkaisupaikolle johon moni muu ilvespelaaja ei pääse, näissä toki ratkaisut usein heikkoja.

Ikurin Vire

Eikä siinä ei kaikista tarvi tykätä,en minäkään Nättisestä niin välitä mutta olen kehunut Nättistä monesti kun siihen on ollut aihetta.Mua hämää tää että ihmiset vois yrittää kattoo vihansa taakse ja antaa vähän posia silloin kun siihen aihetta sen sijaan että hakemalla hakee jotain oksennettavaa tämän "vihaamansa" pelaajan päälle.
Kyllä mä pyrin Ratista kehumaan kun näen siihen aihetta. En nyt vaan jaksa joka kerta nousta ylös taputtamaan kun saa "perus" syötön omille tai tekee jonkun hyvän nousun maalille.

Jotenkin sitä vaan odottaa enemmän, kun kuitenkin pelaa Männyn ja Lööken kanssa, mutta ehkä pitää vaan itse laskea odotuksia.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Tää keskustelu on oikeastaan aivan turha sun kanssa. Sulla on aivan samallalailla laput silmillä mitä tulee esim Nättiseen.

Helvetin kärkkäästi olet aina täällä uhriutumassa Ratisen vuoksi.
En ole jatkuvasti ottelufoorumeillä Nättistä haukkumassa niinkuin sinä Ratista ja olen myös Nättistä kehunut kun pelannut hyvin.Sä et ole eläissäsi kehunut Ratista sanallakaan!

Ikurin Vire

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Kyllä mä pyrin Ratista kehumaan kun näen siihen aihetta. En nyt vaan jaksa joka kerta nousta ylös taputtamaan kun saa "perus" syötön omille tai tekee jonkun hyvän nousun maalille.

Jotenkin sitä vaan odottaa enemmän, kun kuitenkin pelaa Männyn ja Lööken kanssa, mutta ehkä pitää vaan itse laskea odotuksia.
Ratinen teki monta hyvää suoritusta tänään,esim kummatkin syöttärit olivat erinomaisia suorituksia ja monta muutakin hyvää suoritusta.Veikkaan että sua vaan vitutti ne hyvät suoritukset.Itse olen tuulettanut jokaista Nättisen tekemää maalia ihan täydellä sydämmellä!

Ikurin Vire

Ratinen teki monta hyvää suoritusta tänään,esim kummatkin syöttärit olivat erinomaisia suorituksia ja monta muutakin hyvää suoritusta.Veikkaan että sua vaan vitutti ne hyvät suoritukset.Itse olen tuulettanut jokaista Nättisen tekemää maalia ihan täydellä sydämmellä!
Jos nyt lähdetään siitä Ratisen syötöstä Latvalalle viivaan josta syntyi Lööken maali, niin ne pitääkin saada 10/10 lapaan, en pidä tuota minään erinomaisena syöttönä.

Johansson maalissa se oli ihan hieno tiputus takaviistoon, mutta sekin menee mun papereissa aika perus syöttöihin. Näin itse näen.

Usko toi älä, niin kyllä tuuletan maaleja, oli sitten kyseessä Samuli Ratinen tai Otto Latvala.

jurgen

Tähtipelaaja
Mr. Jekyll ja Dr. Hyde samassa paketissa. Näyttävä ja todella taitava pelaaja ja helkutin taitava luistelija. Vielä napsu pari terävyyttä kiekonkäsittelyyn ja avot, siinäpä meillä on aivan liigan kärkiäijä!

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Jos nyt lähdetään siitä Ratisen syötöstä Latvalalle viivaan josta syntyi Lööken maali, niin ne pitääkin saada 10/10 lapaan, en pidä tuota minään erinomaisena syöttönä.

Johansson maalissa se oli ihan hieno tiputus takaviistoon, mutta sekin menee mun papereissa aika perus syöttöihin. Näin itse näen.

Usko toi älä, niin kyllä tuuletan maaleja, oli sitten kyseessä Samuli Ratinen tai Otto Latvala.
Tän päivän kommenttisi otteluseurannassa liittyen Ratiseen...Positiviiset 0 kpl negatiiviset useampi...kai se sitten paskasti pelasi sun mielestä vaikka oli kyllä oikeastaan aika hyvä.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Täytyy sanoa että alkaa vituttaa nää 5-6 nimimerkkiä jotka ei mitään muuta tuu tekee foorumille/otteluseurantaan ku vittuilee Ratiselle.Ällöttäviä nimimerkkejä jotka tekis mieli tägätä tänne mutta ei viitti aloittaa sotaa,kyllä ne ite tietää ketä ovat.Ratinen tänäänkin pelas hyvän pelin ja ei muuta ku vittuilua vittuilun perään,ei sanallakaan ikinä kehunut vaikka tekis hyvän suorituksen.Tänäänkin joku urpo kehtas tulla haukkuu Ratisen syöttöä Johanssonin maaliin että oli vaan Johanssonin ansiota ku koputti jäähän.Kyllä itekin arvostelen pelaajia mutta myös kehun samoja jos aihetta.Ootte yököttäviä paskakasoja menkää kannustaa vaikka mouhoja!
Tägää vaan jatkossa kun selkeästi minun viestistäni puhut ja urpoksikin ristit :D. Siinä viestissä ei millään tavalla kritisoitu ketään ainakaan tarkoituksella,pääpointti oli puhe ja kommunikaatio kentällä.Tänään istuin katsomossa Ilveksen vaihtioaition takana johon tuo tilanne näkyy ja kuuluu hyvin. Johansson huutaa jo keskialueelta ja naputtaa lapaa jäähän, Rati huomaa saman ja antaa syötön, kerrankin tarpeeksi ajoissa.

Ihan hyvä että olet paikalla puolustamassa Ratista mutta jotain rajaa nyt :D

Kungberg

Luottopelaaja
Rati pelaa kyllä hyvin Mäntyn ketjussa. Tänään ei mitään sählinkiä!

Ikurin Vire

Rati pelaa kyllä hyvin Mäntyn ketjussa. Tänään ei mitään sählinkiä!
Mitä nyt yhden läpiajon tarjoili, kohtuu iso sählinki mutta ei maksanut.

Ja miten nyt kukin sitten määrittää termin "pelaa hyvin"

Ratinen on vieläkin kolmen pisteen päässä piste-ennätyksestään vaikka on päässyt pelaan hyvin ylivoimaa sekä aika paljon Männyn ja Lööken kanssa.

Tokihan tuo voi vielä Kuopiossa paiskata ennätyksen romukoppaan.

Viimeksi muokattu: