Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, nyt ammutaan kovilla pyhäpäivän ratoksiTämä sinun Ratis-kommentointi on opettanut mulle yhden tärkeän asian.
Sen millaisia ajatuksia muissa herättää mun Lööke-kommentointi. Ihan vitun raskasta seurattavaa ja typerää yhden pelaajan lähes pelkkää nega-laseilla seuraamista
Haastan sinut seuraamaan Samuli Ratisen positiivisia edesottamuksia jouluun saakka. Ei yhtään nega-viestiä vaikka mieli tekisi ja aihetta olisi? Itse otan saman Jensin suhteen.
Meissä on kuules se ero että minun kommentointi Ratisesta osuu millilleen maaliinsa toisinkun sinun tunteenpurkauksesi Löökestä. Onhan tuo nähty että kun voit tappioiden vuoksi huonoksi niin siirrät pahan olosi joko Löökeen tai Näppilään. Ennen tästä ihanuudesta sai nauttia Eemeli Suomi.Tämä sinun Ratis-kommentointi on opettanut mulle yhden tärkeän asian.
Sen millaisia ajatuksia muissa herättää mun Lööke-kommentointi. Ihan vitun raskasta seurattavaa ja typerää yhden pelaajan lähes pelkkää nega-laseilla seuraamista
Haastan sinut seuraamaan Samuli Ratisen positiivisia edesottamuksia jouluun saakka. Ei yhtään nega-viestiä vaikka mieli tekisi ja aihetta olisi? Itse otan saman Jensin suhteen.
Tässä uunituore Jatkoajan juttu Ratisesta joka kannattaa kaikkien Ratisen vihaajien lukea:
![]()
Hyökkääjä Samuli Ratinen erottuu Ilveksessä erityisesti kahdella osa-alueella
Edistyneissä tilastoissa kausi kaudelta loistava Ilveksen Samuli Ratinen kaipaa itseltään lisää tehoja.www.jatkoaika.com
"Valhe, emävalhe, tilasto. Näin kertoo vanha sanonta. Ilveksen hyökkääjä Samuli Ratinen on kuitenkin kiistatta ollut sekä joukkueensa että jopa Liigan mittapuulla erinomainen pelaaja juurikin tilastojen perusteella."
Malliesimerkki siitä että kun peli päättyy on edistyneet tilastot vain muisto menneisyydestä.Samuli voi mennä johonkin toiseen jengiin ensi kaudeksi erinomaisten tilastojensa kanssa. Tärkein tilasto, pisteet, kun laahaa aika saatanasti.
Toivotaan, että Samuli pääsee johonkin toiseen jengiin ja saa ansaitsemansa arvostuksen. Toki uskon, että tämänkin foorumin heitterit lienee vain äänekäs vähemmistö.Samuli voi mennä johonkin toiseen jengiin ensi kaudeksi erinomaisten tilastojensa kanssa. Tärkein tilasto, pisteet, kun laahaa aika saatanasti.
Toivotaan, että Samuli pääsee johonkin toiseen jengiin ja saa ansaitsemansa arvostuksen. Toki uskon, että tämänkin foorumin heitterit lienee vain äänekäs vähemmistö.
Näinhän sitä kuvittelisi, vaan miksi sitä ei sitten ole selvästikään reenattu? Mitään mistään tiedä, mutta kuvittelisin ettei laukauksen reenaaminen ole suinkaan mitään turhaa hommaa pelaajalle aikuisiälläkään, mutta miksei valmennus ole laittanut ystäväämme Ratia hommiin asian tiimoilta?Ohan Ratin kohdalta posia kuitenkin, että laukauksen parantaminen ei luulisi olevan mitään rakettitiedettä.
Meinasin jo kirjoitella kunnes huomasin, että hetkinen olenkin väärän pelurin ketjussa..Samuli voi mennä johonkin toiseen jengiin ensi kaudeksi erinomaisten tilastojensa kanssa. Tärkein tilasto, pisteet, kun laahaa aika saatanasti.
Meinasin jo kirjoitella kunnes huomasin, että hetkinen olenkin väärän pelurin ketjussa..Jostain syystä sotkin asiat, miksihän?
Nyt en ymmärtänyt.