Ilves97
Luottopelaaja
Tuota AV-aikaa on itseasiassa siis vielä hyökkääjistä eniten eli on ykkös AV-hyökkääjää.Hyvät poiminnat noi vertailut kespoon muihin pelaajiin. Reilusti saa vastuuta.
Tuota AV-aikaa on itseasiassa siis vielä hyökkääjistä eniten eli on ykkös AV-hyökkääjää.Hyvät poiminnat noi vertailut kespoon muihin pelaajiin. Reilusti saa vastuuta.
Hyvin haisteltu @IhanJuniori. Tänään pari maalia ja peliaikaa toiseksi eniten joukkueesta (23.36).Olen kyllä aidosti iloinen SaVin puolesta.
Näyttäis nyt vahvasti siltä, että Virtanen saa nyt pikkuhiljaa lunastettua sitä kuuluisaa potentiaalia.
Vähän jotain tilastoja.
13 ottelua 1+6 (K-Espoon sisäisen 8)
Peliaika ka 18:45 (K-Espoon 4 eniten)
YV aika ka 2:14 (K-Espoon 7 eniten)
AV aika ka 2:15 (K-Espoon 4 eniten)
On nyt takasSai maaliedusta väännös osumaa. Ei oo näkyny kentäl enää.
Juu heti ku kerkes kirjottaa.Oli hetken pois mut hyvä näin.On nyt takas
Kyllä, Santerille toivoo pelkkää hyvää!Juu heti ku kerkes kirjottaa.Oli hetken pois mut hyvä näin.
Teki juuri maalin!Kyllä, Santerille toivoo pelkkää hyvää!
Kyllä, taitaa olla elämänsä iskussa tällä hetkellä. Vahvan oloista pelaamista.Teki juuri maalin!
Onneksi ei sentään saa melaa koko kauttaHän oli yksi suurista suosikeistani Ilveksessäkin, mutta terveysongelmat haittasivat kehitystä. Toivottavasti ne ovat ohi nyt ja saa melata koko kauden terveenä.
Miettikää, että nykyvireinen ehjä Eetu Tuulola olisi helposti kolmanneksi kovin laituri meilläkin. Mites vidussa taas näin kävi. 10 (5+5) pistettä 15 peliin, 0,66ppg ja ylivoimallakin taitaa tehdä tehoja.Miettikää, että nykyvireinen ehjä Santeri Virtanen olisi helposti toisiksi kovin sentteri meilläkin. Mites vidussa tässä taas näin kävi. 9 pistettä 14 peliin, 0.65ppg ja yksikään piste ei ole tullut ylivoimalla.
Mietittekö te näitä juttuja tosissanne vai eikö mun sarkasmitutka toimi?Miettikää, että nykyvireinen ehjä Eetu Tuulola olisi helposti kolmanneksi kovin laituri meilläkin. Mites vidussa taas näin kävi. 10 (5+5) pistettä 15 peliin, 0,66ppg ja ylivoimallakin taitaa tehdä tehoja.
Tuulolan pelaaminen näyttää silti aika paskalta aina, kun Kerhon peliä katsonut toisinkuin Virtasella. Ei tarvisi näistä kahdesta paljon arpoa kumman ottaisin mieluummin. Virtasesta olin ihan tosissani.Miettikää, että nykyvireinen ehjä Eetu Tuulola olisi helposti kolmanneksi kovin laituri meilläkin. Mites vidussa taas näin kävi. 10 (5+5) pistettä 15 peliin, 0,66ppg ja ylivoimallakin taitaa tehdä tehoja.
Tekis taas mieli kritisoida sitä yhtä veijaria mutta ihan mahdotonta kun tavallaan kaikki on jo sanottu mutta kokoajan haluaisi haukkua lisää tätä ”valmentajaa”Jääkiekko | Santeri Virtanen antoi kasvot rajuille koronaoireille – nyt ura on raiteillaan ja Espoossa syntyy kovaa jälkeä
Kiekko-Espoo käänsi pelin Tapparaa vastaan ylivoimamaaleilla. Santeri Virtanen jatkoi vahvaa alkukauttaan.www.hs.fi
Tilaajille. Mutta:
"”Viime kausi oli niin iso pettymys. Olin terveenä kuukausia katsomossa. Ei sen jälkeen oikein odotuksia voi laittaa mihinkään. Leuka pystyssä lähdettiin uusia tuulia kohti”, Virtanen sanoo."
Ei ollut siis omien sanojen mukaan terveydestä kiinni että viime kausi jäi torsoksi.
Että semmoinen pään valmentaja ja kyökkipsykologi meillä.
Mitä hemmettiä? Joukkueen yksi sielupelaaja ja mieluummin peluutettii Bau keskellä???Jääkiekko | Santeri Virtanen antoi kasvot rajuille koronaoireille – nyt ura on raiteillaan ja Espoossa syntyy kovaa jälkeä
Kiekko-Espoo käänsi pelin Tapparaa vastaan ylivoimamaaleilla. Santeri Virtanen jatkoi vahvaa alkukauttaan.www.hs.fi
Tilaajille. Mutta:
"”Viime kausi oli niin iso pettymys. Olin terveenä kuukausia katsomossa. Ei sen jälkeen oikein odotuksia voi laittaa mihinkään. Leuka pystyssä lähdettiin uusia tuulia kohti”, Virtanen sanoo."
Ei ollut siis omien sanojen mukaan terveydestä kiinni että viime kausi jäi torsoksi.
Eipä ollut foorumilla kellään ikävä, hyvät pelit yhden käden sormissa koko kaudella.Jääkiekko | Santeri Virtanen antoi kasvot rajuille koronaoireille – nyt ura on raiteillaan ja Espoossa syntyy kovaa jälkeä
Tilaajille. Mutta: