Santeri Virtanen

Cigaro

Luottopelaaja
Olen kyllä aidosti iloinen SaVin puolesta.

Näyttäis nyt vahvasti siltä, että Virtanen saa nyt pikkuhiljaa lunastettua sitä kuuluisaa potentiaalia.

Vähän jotain tilastoja.
13 ottelua 1+6 (K-Espoon sisäisen 8)
Peliaika ka 18:45 (K-Espoon 4 eniten)
YV aika ka 2:14 (K-Espoon 7 eniten)
AV aika ka 2:15 (K-Espoon 4 eniten)
Hyvin haisteltu @IhanJuniori. Tänään pari maalia ja peliaikaa toiseksi eniten joukkueesta (23.36).

Meklari

Luottopelaaja
Miettikää, että nykyvireinen ehjä Santeri Virtanen olisi helposti toisiksi kovin sentteri meilläkin. Mites vidussa tässä taas näin kävi. 9 pistettä 14 peliin, 0.65ppg ja yksikään piste ei ole tullut ylivoimalla.

Lima

Luottopelaaja
Miettikää, että nykyvireinen ehjä Santeri Virtanen olisi helposti toisiksi kovin sentteri meilläkin. Mites vidussa tässä taas näin kävi. 9 pistettä 14 peliin, 0.65ppg ja yksikään piste ei ole tullut ylivoimalla.
Miettikää, että nykyvireinen ehjä Eetu Tuulola olisi helposti kolmanneksi kovin laituri meilläkin. Mites vidussa taas näin kävi. 10 (5+5) pistettä 15 peliin, 0,66ppg ja ylivoimallakin taitaa tehdä tehoja.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Miettikää, että nykyvireinen ehjä Eetu Tuulola olisi helposti kolmanneksi kovin laituri meilläkin. Mites vidussa taas näin kävi. 10 (5+5) pistettä 15 peliin, 0,66ppg ja ylivoimallakin taitaa tehdä tehoja.
Mietittekö te näitä juttuja tosissanne vai eikö mun sarkasmitutka toimi? :D

Meklari

Luottopelaaja
Tuulolan pelaaminen näyttää silti aika paskalta aina, kun Kerhon peliä katsonut toisinkuin Virtasella. Ei tarvisi näistä kahdesta paljon arpoa kumman ottaisin mieluummin. Virtasesta olin ihan tosissani.

toskala

Luottopelaaja

Tilaajille. Mutta:

"”Viime kausi oli niin iso pettymys. Olin terveenä kuukausia katsomossa. Ei sen jälkeen oikein odotuksia voi laittaa mihinkään. Leuka pystyssä lähdettiin uusia tuulia kohti”, Virtanen sanoo."

Ei ollut siis omien sanojen mukaan terveydestä kiinni että viime kausi jäi torsoksi.

Että semmoinen pään valmentaja ja kyökkipsykologi meillä.

Ilves fan

Luottopelaaja

Tilaajille. Mutta:

"”Viime kausi oli niin iso pettymys. Olin terveenä kuukausia katsomossa. Ei sen jälkeen oikein odotuksia voi laittaa mihinkään. Leuka pystyssä lähdettiin uusia tuulia kohti”, Virtanen sanoo."

Ei ollut siis omien sanojen mukaan terveydestä kiinni että viime kausi jäi torsoksi.

Tekis taas mieli kritisoida sitä yhtä veijaria mutta ihan mahdotonta kun tavallaan kaikki on jo sanottu mutta kokoajan haluaisi haukkua lisää tätä ”valmentajaa”
Eikös Savi sen huikean game 3 jälkeen minkä tasoitti ja herätti nelosketjun eloon niin passitettiin saman tien takaisin katsomoon… ainakin game 5 oli katsomossa.
Voihan se olla että Savikin erehtyi hymyilemään tai jopa kertomaan jonkun vitsin… Varmasti koirankoppia napsahti

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

Tilaajille. Mutta:

Mitä hemmettiä? Joukkueen yksi sielupelaaja ja mieluummin peluutettii Bau keskellä???

Rantsukoff

Luottopelaaja

Tilaajille. Mutta:

Eipä ollut foorumilla kellään ikävä, hyvät pelit yhden käden sormissa koko kaudella.