El Reino
Tähtipelaaja
Tuleeko se Väisänen vai ei?
Se lienee epätidennäköistä tai sen varaan ei ainakaan kannata laskea. Lainasopimus voi olla mahdollinen, mutta eiköhän tämän ensi kauden osoite ole AHL.
Tuleeko se Väisänen vai ei?
No höh olisi ollut todella kova nelosen laidalle kokonsa vuoksi.Se lienee epätidennäköistä tai sen varaan ei ainakaan kannata laskea. Lainasopimus voi olla mahdollinen, mutta eiköhän tämän ensi kauden osoite ole AHL.
Jos katsoo mun viestihistoriaa ei jää epäselväksi haluaisinko Henkan Ilvekseen…Mouhoforkalta käyttäjä Mr.Peter;
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.Onko tuo Mr.Peter osunut joskus Ilves huhuissa? Muistan nimimerkin huhuja useasti mainitun, mutta osumia en juurikaan.
On vähän kaksinen hahmo näiden osalta. Joskus osuu, joskus ei. Ei ihan punakoneen tasoinen mutta ei nyt sentään mikään häijään muurarin tasolla.
Tainnut vaipua syvään psykoosiin Kalpa sarjan jälkeen, tämä kaikki tietävä. Ainakin kirjautumisesta päätellen.@Toutain ulkomaan kirjeenvaihtajamme. Ei tshekeissä olis huhui sentteriosastolle?
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
Mikäs Musilista tekee kuolattavan?Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?
Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut.
Onko kuinka vahva tuo huhu, että Pardubicesta tulisi myös sentteri?
Tuota Musilia meinaan olen itse kuolannut.
Iskokoinen, vahva, rightin kätisyys, ajaa maalille eikä ota taka-askelia kun joku alkaa hanskaa hieromaan naamalle.Mikäs Musilista tekee kuolattavan?
192/92, Rightilta ampuu. Ei pistelinko, mutta luotettava luuta. 27v, junnuna Kanadassa pelannut. Pardubicessa 3 kautta, kova joukkue. Menis meillä keskikaistalle erinomaisesti ja tois vähän kokoa, kovuutta ja oikea maila. Kyllä kelpais Najman-Mänty-Borg-Musil, oli järjestys mikä vaan.Mikäs Musilista tekee kuolattavan?
Pelkästään jo "Haapala huhu" oli ainaki mulle todella iso yllätys. Eipä tos, mikäli Henkka van on kunnossa, ni millekkä joukkueelle ei olisi vahvistus. Tosiaan aika jännä ja puskista tullut huhu.Utunen ja Pavlat siis vielä julkaisematta " selvistä/varmoista tapauksista " ?
Loput yllätyksiä.
Parhaassa iässä oleva pelimanni jolla melko kova sesonki alla Tsekeissä. Kuulostaa just siltä että haluaa änärivuosien jälkeen tulla nimenomaan Lügaan höntsäileen...Ondrej Kase - Stats, Contract, Salary & More
Unohtaisin tuon haapalan, kun tälläinen laituri heiluu vapailla markkinoilla tillun kuolattavissa, ilmeisesti lähtökuopissa
Kaverilla uralta jo todella monta aivotärähdystä/päävammaa, että jättäisin suosiolla jollekin muulle.Ondrej Kase - Stats, Contract, Salary & More
Unohtaisin tuon haapalan, kun tälläinen laituri heiluu vapailla markkinoilla tillun kuolattavissa, ilmeisesti lähtökuopissa