FightBackIpa
Luottopelaaja
Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
Ja minä olen kuullut, että Pavlatin mukana tulee sentteri ja haluan uskoa sen olevan Adam Musil. Siinä olis lohta, ainakin mun makuuni. Rightin sentteri.
Tulee varmasti tampereelle kesällä ja poistuu syksyntullen, senverran tiedän myös asioistaMistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
On sitä muutamasta paikasta kuulunut että ainakin on jollain tasolla kyselty meininkejä, se tosin kuuluu Tillun työnkuvaan.Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
Sama. Reilu viikko sitten oma lähde kertoili ettei hänen tietääkseen ole sopimusta tarjottu. Toki tästä tuo reipas viikko että matkalla voinut asioita tapahtua.Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
Ondrej Kase - Stats, Contract, Salary & More
Unohtaisin tuon haapalan, kun tälläinen laituri heiluu vapailla markkinoilla tillun kuolattavissa, ilmeisesti lähtökuopissa
Tämä olisi kyllä erittäin kova mutta ei kyllä taida olla mitään mahkuja Ipalla kilpailla tämän tason pelimiehestä. Eiköhän Sveitsi tai Ruotsi kutsu jos Tsekistä lähdössä on.Ondrej Kase - Stats, Contract, Salary & More
Unohtaisin tuon haapalan, kun tälläinen laituri heiluu vapailla markkinoilla tillun kuolattavissa, ilmeisesti lähtökuopissa
Mutuilua vaan. Mutta en pitäisi mahdottomana, että yrittäisi vielä kerran NHL:äänkin. Pelin tasosta ei jäänyt siellä viimeksikään kiinni vaan terveydestä.Tämä olisi kyllä erittäin kova mutta ei kyllä taida olla mitään mahkuja Ipalla kilpailla tämän tason pelimiehestä. Eiköhän Sveitsi tai Ruotsi kutsu jos Tsekistä lähdössä on.
Ihan täysin mahdollista. Saanut kuitenkin jo urallaan 250 peliä ylhäällä, eli taso on riittänyt aiemminkin. Ja nyt oli ehjä kausi Tsekissä.Mutuilua vaan. Mutta en pitäisi mahdottomana, että yrittäisi vielä kerran NHL:äänkin. Pelin tasosta ei jäänyt siellä viimeksikään kiinni vaan terveydestä.
Itsellä taasen hyvin Henkan tunteva lähteeni tiesi kertoa virityksistä Tampereelle paluusta.. mutta hyvin tosiaan mahdollista, että jatkaisi ulkomailla.Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
Espoota näköjään huhuiltu Jatkoajassa.Mihin mahtaa Liedes suunnata? Kokenut voittava pelaaja, mahtuisi minun Ilvekseen koska vaan.
Ainakin kyseltiin jo Ruotsiin kauden aikana. Eiköhän ulkomaille mene.Mihin mahtaa Liedes suunnata? Kokenut voittava pelaaja, mahtuisi minun Ilvekseen koska vaan.
Joo siis täysin mahdollinen tämäkin skenaario.Mutuilua vaan. Mutta en pitäisi mahdottomana, että yrittäisi vielä kerran NHL:äänkin. Pelin tasosta ei jäänyt siellä viimeksikään kiinni vaan terveydestä.
Joo Ruotsi tai Espoo.Ainakin kyseltiin jo Ruotsiin kauden aikana. Eiköhän ulkomaille mene.
On ilman sopimusta.. se lienee huhun lähde ainakin alkujaan.Mistä tuo huhu Haapalasta meille on muuten syntynyt? Oma lähteeni, joka tuntee Haapalan hyvin ei ainakaan ollut kuullut mitään edes Treelle tulosta. Itse otaksui miehen jatkavan ulkomailla
En todellakaan tiedä tsekin liigan palkkatasoa, mutta vaikea uskoa että tuollaisia summia maksettaisiin, miksi sieltä muuten kodytekit masiinit, yms tulisi ilvekseen kummiskin suurinpiirtein kaikki tsekit mitä meilläkin ollut on tsekin eht tasoa. Luulisi tuollaisille eht tason äijille omassa liigassa sitten maksettavan. Sen olen käsittänyt että suomessa kova palkkaisimmat menee 300-400K väliin. En usko että tsekeissä sen enempääUra täynnä vakavia loukkaantumisia. Toissakaudella NHL:ssä. Viime kaudella Tsekissä pistepörssin kolmonen, taitaa olla Tsekin liigan viiden parhaiten palkatuimman pelaajan joukossa.
Paljonko ajattelit kirjoittaa shekkiin? 500 000? 600 000? Numero saattaa jo Tsekin liigan puolella alkaa seiskalla ja sitten kun lasket verotuksen mukaan niin paljonko joudut Suomessa lyömään euroja eteen että päästään samoille nettolukemille?
No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna? Kyllä siellä eilusti kovempaa liksaa nostellaan.En todellakaan tiedä tsekin liigan palkkatasoa, mutta vaikea uskoa että tuollaisia summia maksettaisiin, miksi sieltä muuten kodytekit masiinit, yms tulisi ilvekseen kummiskin suurinpiirtein kaikki tsekit mitä meilläkin ollut on tsekin eht tasoa. Luulisi tuollaisille eht tason äijille omassa liigassa sitten maksettavan. Sen olen käsittänyt että suomessa kova palkkaisimmat menee 300-400K väliin. En usko että tsekeissä sen enempää
Tämä tietenkin vain omaa mietiskelyä, mutta kyllä nyt silti voidaan olla rehellisiä että tuon tason pelaajat on märkä päivä uni liigaan