Janko
Luottopelaaja
Ei ole.No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna?
Ei ole.No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna?
Tuplat taitaa olla lähempänä totuutta kärki jengien osalta. Siihen sitten kevyempi verotus kylkeen niin erot alkaa kasvamaan.Ei ole.
Jos lähteesi tälle on se Pardubicen ilmoitus 12 miljoonan budjetista, niin sehän tarkoitti koko kauden budjettia sisältäen kaikki kulut.No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna? Kyllä siellä eilusti kovempaa liksaa nostellaan.
No minkä takia tsekeissä pelaaja budjetit on kolminkertaisia suomeen verrattuna? Kyllä siellä eilusti kovempaa liksaa nostellaan.
Pari kautta sitten tuli vastaan uutinen budjeteista niin siinä oli 5-8 miljoonaa budjetit tsekeissä en muista uutis-sivuston nimeä. Ei kai sitten pitänyt paikkaansaJos lähteesi tälle on se Pardubicen ilmoitus 12 miljoonan budjetista, niin sehän tarkoitti koko kauden budjettia sisältäen kaikki kulut.
Tätä samaa kuulin minä ja ihan kohtuu läheltäItsellä taasen hyvin Henkan tunteva lähteeni tiesi kertoa virityksistä Tampereelle paluusta.. mutta hyvin tosiaan mahdollista, että jatkaisi ulkomailla.
Oman käsityksen mukaan Pardu veteli tämän kauden euroopan suurimmalla pelaajabudjetilla.Ei ole.
Eli Are tulee viimestään ens viikollaTillu nähty tammelassa puhelin korvalla…
Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriinEli Are tulee viimestään ens viikolla
Jaa ARE vai?Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriin
Teillä ei tainnut sama suunta olla(profiilikuvasta päätellen)?Emmä tiiä, tosta se lähti mun takaata poies puhumaan luuriin
Ei dTeillä ei tainnut sama suunta olla(profiilikuvasta päätellen)?
Ei ei vaan timoJaa ARE vai?