Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 708
Jos Henkka saadaan, tuohan se isosti iloa siihen pettymykseen, minkä "varmat" huhut Brygmannista jätti jälkeensä. Toki kyseessä ihan eri profiilin pelurit. Molempi parempi.
Edelleen uskon mitä lähteeni sanoi mutta kaikkea siitä sopimuksesta en tiedä.Kertohan sekin jotain ettei Bryggman sopimusta ole minnekkään muualle tuotu julki. Henkka käsittääkseni menee Italiassa naimisiin. Katsellaan rauhassa mihin seuroihin herrat päätyy.
 

FightBackIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 135
Edelleen uskon mitä lähteeni sanoi mutta kaikkea siitä sopimuksesta en tiedä.Kertohan sekin jotain ettei Bryggman sopimusta ole minnekkään muualle tuotu julki. Henkka käsittääkseni menee Italiassa naimisiin. Katsellaan rauhassa mihin seuroihin herrat päätyy.
Samaa mieltä Bryggmanista, eli toivoa on ja itse vieläkin siihen uskon.

Haapala menee Italiassa naimisiin, tais olla juhannuksen havinoilla
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 702
Viimeksi kun useampi nimimerkki alkoi huhuilemaan Bryggmania varmaksi niin ei mennyt kauaa kun lahissa alkoivat myäs olemaan varmoja saman herran jatkosopparista. Jotain viilataan linssiin, ehkä.

En kyllä itse usko että Henkka on tulossa.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 139
Viimeksi kun useampi nimimerkki alkoi huhuilemaan Bryggmania varmaksi niin ei mennyt kauaa kun lahissa alkoivat myäs olemaan varmoja saman herran jatkosopparista. Jotain viilataan linssiin, ehkä.

En kyllä itse usko että Henkka on tulossa.

En kyllä myöskään usko yhtään tähän Haapalaan. Ei ole sitä mitä joukkue nyt tarvitsee eniten ja tuo loukkaantumisherkkyys painaa kyllä niin isosti miinukselle vaakakupissa, että saa varmasti enemmän muualta kuin mitä Ilveksen tässä tilanteessa kannattaa maksaa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 363
Aika huikeaksi on palsta mennyt tosiuskovien kesken, jos ei saa sanoa ääneen, että Haapala ei ole nyt sitä mitä Ilves tarvitsisi.
No realistisesti eihän hän olekkaan. Vasen laita on paikoista eniten tukossa jo nyt leftin laitureita. Ja esimerkiksi Stransky, Mänty ja Najman on Haapalan tapaisia pelintekijöitä. Onhan Henkka silti huikea hahmo ja aina ilo nähdä Ilves paidassa.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 311
”Haapalaa ei tarvita”
On kaikin puolin paska lause koska Ilves omaan silmään nimenomaan tarvitsee viimekauden pönötysten jälkeen hymyä ja virtuoosimaisuutta.
Myös Palven jättämä ylivoiman ”taitoaukko” täytettäisiin kertaheitolla.
Haapala myös pelasi viimeisellä Ilves kaudella 47 runkosarja peliä ja 11 playoff peliä mikä ei omaan korvaan kuulosta liian lasiselta.
Tampereen Toronto vaatii myös keväänlapsia ja Haapalalla on kuitenkin muutama mestaruus takataskussa ja oli ensimmäisellä pronssikaudella Ilveksen aivan ylivoimaisesti paras hyökkääjä KEVÄÄLLÄ myös toissakaudella ei jäänyt todellakaan Haapalasta kiinni.
Sai myös Risto Lindros palkinnon joten on johtaja ja tiedettävästi yksi pidetyimmistä pelaajista kopissa joten A vaan rintaan ja Canadamalja kouraan!
SAY MY NAME
 

FightBackIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 135
Viimeksi kun useampi nimimerkki alkoi huhuilemaan Bryggmania varmaksi niin ei mennyt kauaa kun lahissa alkoivat myäs olemaan varmoja saman herran jatkosopparista. Jotain viilataan linssiin, ehkä.

En kyllä itse usko että Henkka on tulossa.
Itse olen yrittänyt selvittää tuosta Pelicans näkökulmasta, miksi siellä oletetaan ukon siellä jatkavan. En ole kyllä yhtään järkevää tositarinaa löytänyt miksi jatkaisi. Toki olen sen verran "sokea" omaan lähteeseeni, että uskon edelleen Lassen tänne tulevan. Sama kaveri(siis lähde) muuten mennee Haapalan häihin.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Tottahan tuokin. Tillun perisynti yleensä on kuitenkin ollut juuri se, että hankitaan kivoja nimiä ja palasia jota ei välttämättä eniten tarvita ja sen kustannuksella joku osa-alue jää sitten vuotamaan.
Niin, useasti juuri tätä koskelasta kirjoittanut.
Päteviä nimiä mutta pitäisi rakentaa ”mestari joukkue”.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 412
”Haapalaa ei tarvita”
On kaikin puolin paska lause koska Ilves omaan silmään nimenomaan tarvitsee viimekauden pönötysten jälkeen hymyä ja virtuoosimaisuutta.
Myös Palven jättämä ylivoiman ”taitoaukko” täytettäisiin kertaheitolla.
Haapala myös pelasi viimeisellä Ilves kaudella 47 runkosarja peliä ja 11 playoff peliä mikä ei omaan korvaan kuulosta liian lasiselta.
Tampereen Toronto vaatii myös keväänlapsia ja Haapalalla on kuitenkin muutama mestaruus takataskussa ja oli ensimmäisellä pronssikaudella Ilveksen aivan ylivoimaisesti paras hyökkääjä KEVÄÄLLÄ myös toissakaudella ei jäänyt todellakaan Haapalasta kiinni.
Sai myös Risto Lindros palkinnon joten on johtaja ja tiedettävästi yksi pidetyimmistä pelaajista kopissa joten A vaan rintaan ja Canadamalja kouraan!
SAY MY NAME
Pelaa vaan kotipelit pleijareissa. Täytyy voittaa runkosarja, eikä saa kotona hävitä. Sitten voidaan kätellä Henkka.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 352
Aika huikeaksi on palsta mennyt tosiuskovien kesken, jos ei saa sanoa ääneen, että Haapala ei ole nyt sitä mitä Ilves tarvitsisi.
Vapahtaja on saapumassa ja herra toivoo portin menevän nenän edestä kiinni. Aika absurdiksi täällä on meno yltynyt. Henrik Haapala on se mitä Ilves tarvitsee... aina ja iankaikkisesti.
 
Ylös