Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 203
Tätähän se on ja täysin normaalia. Tämäkin toki tulee osalle kannattajista täytenä yllätyksenä mutta nyt tietävät tämänkin.
 

Liitteet

  • IMG_4598.jpeg
    IMG_4598.jpeg
    654,8 KB · kertaa luettu: 89

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 048
Hallilla kuultua huhua, "THE BIG FISH" uiskentelee Tillun verkkojen vieressä. Jos tää toteutuu, niin minä ja muutama tuhat keltavihreetä kusee hunajaa viikon. Veikkaan että pari seuraavaa viikkoa näyttää onko verkoissa kiinni ja saako Tillu nostettua ylös Ilves veneeseen
Sopivasti kirjaimellisesti the big fish Rocco Grimaldi vapautettu tryout sopimuksestaan eli on vapailla markkinoilla. Ei voi olla sattumaa.
Tilasin jo paidan sen nimellä jne.
:)

Vakavasti puhuen niin Pohjois-Amerikasta on varmaan aika turha odotella vahvistuksia tälle kaudelle, kiitos sen työlupa jutun vai mikä olikaan.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 433
Sopivasti kirjaimellisesti the big fish Rocco Grimaldi vapautettu tryout sopimuksestaan eli on vapailla markkinoilla. Ei voi olla sattumaa.
Tilasin jo paidan sen nimellä jne.
:)

Vakavasti puhuen niin Pohjois-Amerikasta on varmaan aika turha odotella vahvistuksia tälle kaudelle, kiitos sen työlupa jutun vai mikä olikaan.
Työlupakäytännön muuttuminen ei helpota asioita mutta mikä estää hankkimasta työlupaa ennen maahantuloa? Hankalaa ja hidasta aikaisempaa verrattuna mutta ei mahdotonta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 048
Työlupakäytännön muuttuminen ei helpota asioita mutta mikä estää hankkimasta työlupaa ennen maahantuloa? Hankalaa ja hidasta aikaisempaa verrattuna mutta ei mahdotonta.
Ei kait sitä mikään estä, mutta se prosessin kesto varmaan aiheuttaa ylimääräisiä harmaita hiuksia itse kullekkin.
Toisin sanoen, ei se ainakaan lisää pelaajaliikennettä sieltä tänne.

Aika näyttää. Ehkä.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 433
Ei kait sitä mikään estä, mutta se prosessin kesto varmaan aiheuttaa ylimääräisiä harmaita hiuksia itse kullekkin.
Toisin sanoen, ei se ainakaan lisää pelaajaliikennettä sieltä tänne.

Aika näyttää. Ehkä.
Niin, syödään se paska. Muutoksiin on vain sopeuduttava. Tuskin vahvistusta haittaa se, että Ilves maksaa palkkaa lupakäsittelyn ajalta ja kaveri hengaa sen ajan kotona.

Kuten totesit: Aika näyttää.
 
Ylös