Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 424

Kun muutenkin hassutellaan, niin minäkin saan. Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Nähdäkseni olisi silti edelleen vahvistus ylivoimalla ja tasapainoisessa ketjussa, eli vaikkapa Nättisen laidalla, myös tasakentällisin.

Tillaisin pelipaian, sen valakosen, Aaltosen nimellä, jos meille tulis pellaamaan.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Mulla on kanssa ollut tollanen perversio. Olen päässyt siitä jo yli muutamakin vuosi sitten, mutta mutta... eiköhän Hölö tiedä kannattaako eläkeläistä repiä naftaliinista. Eli jos ilmaantuisi tänne, se olisi toki aikamoinen pommi ja moni repisi perseensä siihen paikkaan, mutta luottaisin siihen, että Hölö tietää, mitä tekee.

Ketjun nimeen voisi muuten lisätä "fantasiointi, mutuilu ja hallusinointi" ketju.
 

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen
Viestejä
896

Kun muutenkin hassutellaan, niin minäkin saan. Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Nähdäkseni olisi silti edelleen vahvistus ylivoimalla ja tasapainoisessa ketjussa, eli vaikkapa Nättisen laidalla, myös tasakentällisin.

Tillaisin pelipaian, sen valakosen, Aaltosen nimellä, jos meille tulis pellaamaan.
Eikös tänne näitä veijareita ja virtuooseja toivottu. Vaikka ikää on ja luistin ei kulkis, niin se pelisilmä ei mihinkään katoa!
 

Masse Majava

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
209

Kun muutenkin hassutellaan, niin minäkin saan. Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Nähdäkseni olisi silti edelleen vahvistus ylivoimalla ja tasapainoisessa ketjussa, eli vaikkapa Nättisen laidalla, myös tasakentällisin.

Tillaisin pelipaian, sen valakosen, Aaltosen nimellä, jos meille tulis pellaamaan.

Täällähän huhuttiin eurooppalaista hyökkääjää, jolla on yhteys Lahteen ja Hölöön. Ja Aaltonen on vapaalla...
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Täällähän huhuttiin eurooppalaista hyökkääjää, jolla on yhteys Lahteen ja Hölöön. Ja Aaltonen on vapaalla...
Tuskin maltan odottaa että näen tämän silminnähden taitavan, mutta flegmaattisen taistelemassa oman puolustusalueella irtokiekosta kuin veltto kulli, tämä meiltä puuttuu mestaruuteen!! Eiku meillähän on jo Stransky. Kokemusta voittamisesta JMA toisi edelleen, vaikea silti nähdä, että olisi mitenkään mitä Ilves tarvitsee.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 463
En tiedä kuinka kieli poskella näitä Juhis heittoja täällä heitellää, mutta ei juurikaan edes naurata. Pelicans maksoi lähes koko palkan, että mies ei pelaa siellä tällä kaudella. Kertoo juurikin tarpeeksi.
Vahva sama. Ei naurata kyllä pätkääkään. Edelleen olisi mukava kuulla niitä oikeita huhuja mutha taitaa se baari kuitenkin kiinni olla.
 
Ylös