Meidän oma Bruce DickinsonJalo kävi sen hakemassa tänä aamuna yksityiskoneella. Lensi vielä itse sitä konetta.![]()
Onko siä nyt vielä jotain todellisia härkiä ilman sopparia? Camper meni Ruotsiin ja Johansson tuli meille. Artturi Toivola ei ole sitä mitä etsitään.
-Right![]()
Phil Kessel - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Phil Kessel, 1987-10-02 Madison, WI, USA USA. Most recently in the NHL with Vegas Golden Knights. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tässä olisi yksi![]()
Voittamisesta kokemusta-Right
-Sniper
-Raamikas
-Veli tuntee Tampereen
Sopii kuin nenä päähän Ilvekseen.
Ei tod!Pystyykö pelaan keskellä?
Onko siä nyt vielä jotain todellisia härkiä ilman sopparia? Camper meni Ruotsiin ja Johansson tuli meille. Artturi Toivola ei ole sitä mitä etsitään.
Odotin McDavidia, Oilersilla ja Taavetilla kun heikosti käynnistynyt kausi.. vois tulla hakemaan uutta nostetta uralleNe on Jämsen ja Jasek juoneet baarin tyhjäksi. Viinat on loppu voitte hajaantua.
Mikko Rantanen ei ole vieläkään kirjottanut jatkoja Coloradon kandsa, että kotiutetaan omapoika ensi kaudeksi.Odotin McDavidia, Oilersilla ja Taavetilla kun heikosti käynnistynyt kausi.. vois tulla hakemaan uutta nostetta uralle![]()
Onko tämä se ryhmä HauRau ja Bau sointuisi kivasti yhteen. Kolmanneksi sitten vaikkapa yliopistosarjoista Callum Gau.
Käy, tarvittaessa pystyy pelata myös keskellä!Mikko Rantanen ei ole vieläkään kirjottanut jatkoja Coloradon kandsa, että kotiutetaan omapoika ensi kaudeksi.
Mutta osaako aloittaa?Käy, tarvittaessa pystyy pelata myös keskellä!
Osaa, opetin poikaa juuri kesällä.Mutta osaako aloittaa?
Jos huti niin nimi tiskiin.Tämä on taas minun näkemys miksei Koskela kysele Jere Karjalaisen kiinnostusta tulla Iövekseen kun vapaalla liikuu ja maalejakin osaa tehdä..yhdestä virityksestä ainaskin oli tullut huti..
Osaatko/pystytkö tai haluatko avata mikä viritys oli mennyt ohi?Tämä on taas minun näkemys miksei Koskela kysele Jere Karjalaisen kiinnostusta tulla Iövekseen kun vapaalla liikuu ja maalejakin osaa tehdä..yhdestä virityksestä ainaskin oli tullut huti..