Itse lähtisin kyllä muualta kuin Mestiksestä katsomaan vahvistusta.
Kasataan koko ensi kauden tiimi Mestiksestä ja Itävallasta. Ei menisi rahaakaan.Itse lähtisin kyllä muualta kuin Mestiksestä katsomaan vahvistusta.
Jos Mestispelaajista haaveiluun asti on vajottu, niin siellä pelailee muuan Leo Ring, kultakypärä tälläkin kaudella ja pistekunkku.
Muuten joo mutta Najman oltava mukana.Kasataan koko ensi kauden tiimi Mestiksestä ja Itävallasta. Ei menisi rahaakaan.
Todellakin, mutta tulevaisuutta ajatellen Okkoa voisi koittaa ja ajella sisälle? Varsinkin Hölön kanssa. Mä en ainakaan laittaisi mitään pysyvää Okolle, mutta antaisin mahdollisuuden.Itse lähtisin kyllä muualta kuin Mestiksestä katsomaan vahvistusta.
Ei menisi myösköön huonommin.Kasataan koko ensi kauden tiimi Mestiksestä ja Itävallasta. Ei menisi rahaakaan.
Parempi pitää pää ylhäällä, taukoa vielä 11 päivää ja ketään ei ole hankittu. Koko ajan tulee ja joka päivä kovempaa.Onpas pyllyherkkää porukkaa, kun puhuu ensi kaudesta ja yhdestä halvasta kokeilusta, niin kaikki on kusta ja paskaa samantien.
Ei menisi myösköön huonommin.
Sitähän tässä yritetään selventää. Yhtä Okkoa vajaa valmis mestarijoukkueEi ole nyky-jengi paljoa vajaa, jotta mestaruus olisi tosi lähellä.
Jos Mestispelaajista haaveiluun asti on vajottu, niin siellä pelailee muuan Leo Ring, kultakypärä tälläkin kaudella ja pistekunkku.
Eikös mestiksestä tosiaan aikoinaan tulleet liigaan vanhempina herroina Pärssinen, Hentunen ja itse Lahden kuningas veskarikin?Edelleen itse ainakin puhun ensi kaudesta. En tähän hätään tarvittavasta vahvistuksesta. Mitään tuossa ei menettäisi, koska ei tuon sopimus mikään älytön olisi. Voisi purkaa koska vaan ja toivottaa hyvää matkaa takaisin Mestikseen. Mutta joskus sieltä saattaa löytää jotain potentiaalista. Toki eiköhän Timolla ole tietoa Okon soveltuvuudesta Liigaan kun kerran KooVeessa hetken ainakin pyöri.