Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 506
Taisi aikoinaan Hölö sanoa Jasekista sanan very important person... liekö se sitten tuo :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 291
Minä en usko MoDossa 2 vuoden sopimuksella aloittaneeseen Jasekiin yhtään, mutta koska oon palstan ulkomaankirjeenvaihtaja, jonka toimenkuvaan sisältyy muiden maiden foorumeiden kollaaminen ja tätä ketjua kuuluu lämmittää aivan turhallakin sisällöllä, niin kerron teille nyt, että joku MoDon foorumilla on tänäänkin jo ottanut Jasekin heivaamista ja Sompin hankintaa esille :D
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 181
Minä en usko MoDossa 2 vuoden sopimuksella aloittaneeseen Jasekiin yhtään, mutta koska oon palstan ulkomaankirjeenvaihtaja, jonka toimenkuvaan sisältyy muiden maiden foorumeiden kollaaminen ja tätä ketjua kuuluu lämmittää aivan turhallakin sisällöllä, niin kerron teille nyt, että joku MoDon foorumilla on tänäänkin jo ottanut Jasekin heivaamista ja Sompin hankintaa esille :D
Noni! Käy heittämässä vähän tulta pesään siä ja sanot että meillä olisi tarjota huippukavereita vaihdossa! :D
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
408
Välissä ei ole sitten seurannut. Ei näkyisi muuten noin ylhäällä

Taitaa olla aika tuuria, missä kohtaa listalla on. Edit: tai sitten @#68 osasi selittää asian paremmin (en seuraa IG:ssä ketään). Itse tylsyyttäni selasin ties kuinka kauan alaspäin, eikä löytynyt.

Todella epätodennäköistä on, että kyseessä olisi Jasek. Onneksi.
 
Ylös