Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Tillu vois soitella Ässien tillulle ja tarjota Mesee Palolan stuntiks ja nimenomaan vuokrata. Sais Mese JMJ:n passeista naputella itseluottamuksensa kuntoon ja palata sit loppukaudeksi takas kotiin. Näin toimisi Tappara ja näin toivoisin Ilveksenkin toimivan.

Yohan

Luottopelaaja
Tätähän joku meille huhusi. En tiedä oliko tosissaan mutta nyt sopimus purettu.

Itävalta/Slovakia varmaan oikeat paikat. Tai sitten joku kaljaliiga ison veden tuolla puolen.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

Tämä meille, niin voidaan todeta että ainakin se v***n Tillu yrittää tehdä jotain ;)
Mitään tähtikategoriaa ei tuokaan kaveri sinällään edustaisi.

Toutain

Luottopelaaja
Itävalta/Slovakia varmaan oikeat paikat. Tai sitten joku kaljaliiga ison veden tuolla puolen.

Mä en pahoittais mieltäni tästä. Oon jo kirjoittanut ukosta ja ymmärrän täysin, miksi ei monelle kelpaisi, eikä varmaankaan tarvitse erikseen sanoa, että jonkun oletettavasti lähempänä primeaan olevan "varman kortin" ottaisin mieluummin.

Karmea alkukausi ollut Tsekissä, mutta niin on koko joukkueellakin. Edelliset kaudet ICEHL:ssä, mikä kieltämättä haiskahtaa, mutta ainakin teki sitä mitä osaa, eli maaleja. 21-22 vielä Bernissä 10 maalia 28 peliin ja KooKoossahan tämä oli todella hyvä. Painoi muuten meitä vastaan säälipleijareissa 2 kaappia 42 sekuntiin ja paniikki oli valmis, mutta lopulta mentiin jatkoon, vaikka hävittiin sen uusilla ja erikoisilla säännöillä pelatun kaksiosaisen ottelun toinen osa selvästi :)

Voisi olla menneen talven lumia jo ukkeli, mutta voisi myös tehdä loppukaudella enemmän maaleja kuin meidän nallipyssyosastomme yhteensä.

Eipä siinä, otetaan joku kovempi silti - se käy mulle hyvin!

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa

Mitä itse peliesityksistä muistan hänen KooKoo-stintiltään on että jalkoja kaverilla ainakin on sekä ihan kohtuu hyvä ja tarkka veto. Puolustussuunnan pelaamisesta en sitten taas muista mitään.

Tuossa kun katsoin niin jos tulisi meille, niin olisi ainakin hänelle entuudesta tuttuja kavereita meidän nykyrosterissa tuolta KooKoon 20-21-kaudelta, kun löytyy Björkqvist, Ratinen, Pelli ja Rautanen.

Oma mielipide (eikä varmasti suosittu sellainen) on että Thomas ei ole pomminvarma sateentekijä, mutta toisaalta ei myöskään se huonoin mahdollinen vaihtoehto ja tuo liukas ja jalkava hyökkääjä jolla on hyvä veto maistuisi tuohon meidän rosteriin mun mielestä oikein hyvin.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Mä en pahoittais mieltäni tästä. Oon jo kirjoittanut ukosta ja ymmärrän täysin, miksi ei monelle kelpaisi, eikä varmaankaan tarvitse erikseen sanoa, että jonkun oletettavasti lähempänä primeaan olevan "varman kortin" ottaisin mieluummin.

Karmea alkukausi ollut Tsekissä, mutta niin on koko joukkueellakin. Edelliset kaudet ICEHL:ssä, mikä kieltämättä haiskahtaa, mutta ainakin teki sitä mitä osaa, eli maaleja. 21-22 vielä Bernissä 10 maalia 28 peliin ja KooKoossahan tämä oli todella hyvä. Painoi muuten meitä vastaan säälipleijareissa 2 kaappia 42 sekuntiin ja paniikki oli valmis, mutta lopulta mentiin jatkoon, vaikka hävittiin sen uusilla ja erikoisilla säännöillä pelatun kaksiosaisen ottelun toinen osa selvästi :)

Voisi olla menneen talven lumia jo ukkeli, mutta voisi myös tehdä loppukaudella enemmän maaleja kuin meidän nallipyssyosastomme yhdessä.

Eipä siinä, otetaan joku kovempi silti - se käy mulle hyvin!

Mielenkiintoinen olisi ollut nähdä, miten jengi täällä olisi valinnut Svejkovskyn ja tämän Thomasin välillä. Siis siinä tilanteessa, ettei olisi ollut Svejkovskyn tulo selvillä ja olisi "äänestetty" tulija.