Menee huomenna Jokereihin.Juhis on trendaavissa pelaajissa elite prospectissa. Ei kai vaan tillu ole sen perässä……
Toivoa sopii että näin käyMenee huomenna Jokereihin.
Kyllä tohon esim Meskasen tilalle 1-2kk testisopparilla vaikka ensin ja jos kulkee niin sit loppukauden pahvi tai jos päin v*ttuja niin ulosNiin mihinkä sopisi ja vielä erinomaisella tavalla.......floppi kauden alku Tšekeissä miksi tilanne muuttuisi täällä. . . .
Tämä voisi olla hyvä ja tarvittaessa vieläkin nopeammin pihalle. Ja siis ehdottomasti tilanteen markkinoilla pitää olla sellainen ettei juurikaan muuta ole tarjolla.1-2kk testisopparilla
Ei tolla taustalla mihinkään tryouteihin tarvitse suostua. Italiassa ollut sarjan kärkiheppuja kaksi kautta, sinne otetaan varmasti mielellään takaisin.Tämä voisi olla hyvä ja tarvittaessa vieläkin nopeammin pihalle. Ja siis ehdottomasti tilanteen markkinoilla pitää olla sellainen ettei juurikaan muuta ole tarjolla.
Eiköhän tuo aika selvä ole:Toivoa sopii että näin käy
Ei todellakaan tarvi ja tuskin lähtee edes sellisella sopparilla.Ei tolla taustalla mihinkään tryouteihin tarvitse suostua. Italiassa ollut sarjan kärkiheppuja kaksi kautta, sinne otetaan varmasti mielellään takaisin.
Tietenkin myös kaverin uran jatkon ja tienaamisen kannalta tässä kohtaa on merkitystä miten ajattelee ja mitä tekee. Varmasti saa Italiasta tms liigasta pelipaikan, ei kysymystäkään, mutta saa sen myös tammikuussa jos täällä ei kulkisi.Ei todellakaan tarvi ja tuskin lähtee edes sellisella sopparilla.
Sehän tässä on kun en ainakaan itse muista, että noita kumpaakaan olisi myynnissä ollut.Eiköhän ole jäänyt muutama Ikonen-koriste ylitse edellisjoulusta niin jaetaan niitä nyt ilmaiseksi pois.
Ei mitään nähtävää siis.
On kyllä todella varomatonta ilveskaupalta tuommoista ”vihjettä” laittaa. Ei kannattaisi astua risujen päälle, täällä kyllä jokainen rasahdus kuullaan. Vai pitikö tämä laittaa tuonne kipinään?Sehän tässä on kun en ainakaan itse muista, että noita kumpaakaan olisi myynnissä ollut.
Ettäs kehtaavat pistää myyntiin ilman varoitusta mainoksessa.
Pieniä oli ainakin. Oli setissä muistaakseni Supin ja Frimanin kaa.Sehän tässä on kun en ainakaan itse muista, että noita kumpaakaan olisi myynnissä ollut.
Ettäs kehtaavat pistää myyntiin ilman varoitusta mainoksessa.
Olikos tää se kaveri joka tuli kesän jälkeen "hieman" tuhdissa kunnossa reeneihin? Joku puheli tälläistä jossain podcastissa tai sitten olen lukenut jostain.Ronalds Kenins - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Ronalds Kenins, 1991-02-28 Riga, LAT Latvia. Most recently in the SL with HC Sierre. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tämmönen kaveri vapautu ainaki Lausannesta. Tiedä sitten olisko meille mitään käyttöä. Ura näyttäis olevan jokseenki laskusuunnassa.